۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۸
کد مطلب : ۲۵۵۸۸
شرکت Orthotic Holdings؛

پابندی برای جلوگیری از زمین خوردن سالمندان

شرکت Orthotic Holdings با همکاری شرکت Sensoria Fitness برای اولین بار پابندی به نام Moore Balance Brace را طراحی کردند که موجب تعادل و ثبات کاربران در راه رفتن می‌شود و تا زمانی که از آن درست استفاده شود، کارآیی دارد.
پابندی برای جلوگیری از زمین خوردن سالمندان
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از ایسنا، زمین خوردن می‌تواند اثرات مخربی را برای افراد میانسال به همراه داشته باشد، به همین دلیل، این دو شرکت به ساخت محافظ هوشمند پا و مچ پا پرداخته‌اند.

دستگاه Moore طراحی شده تا به کاربران شیوه‌ راه رفتن صحیح را بیاموزد و احتمال زمین خوردن آنها را به حداقل برساند. یکی از کاستی‌های این دستگاه این است که درمانگر نمی‌تواند به طور قطع بگوید بیمارانی که از آن به درستی استفاده می‌کنند، دیگر نیاز به مراجعه به درمانگاه ندارند.

نسخه کنونی این پابند با حسگرهای داخلی، پارامترهای کاربر مانند نوع و سطح فعالیت، سرعت راه رفتن، آهنگ و مقدار زمان صرف شده برای هر متر حرکت بر روی زمین را اندازه گیری می‌کند.

این داده‌ها از طریق برنامه یک دستبند مجهز به بلوتوث که به پابند متصل می‌شود، به اینترنت منتقل می‌شوند. با استفاده از این نرم‌افزار ، پزشکان می‌توانند روند پیشرفت بیماران را بررسی و از درمان خانگی آنها اطمینان حاصل کنند . کاربران همچنین می‌توانند به این داده‌ها دسترسی داشته باشند.

این پابند هوشمند در حال حاضر آماده فروش است و انتظار می‌رود سال آینده به صورت تجاری در دسترس عموم قرار گیرد. قیمت این محصول هنوز اعلام نشده است.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۳۸:۲۱

13 Feb 2020