۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۵
کد مطلب : ۱۰۴۵۸
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

موفقیت کشور در مذاکرات مرهون روحیه بسیجی است

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیای گفت: موفقیت امروز مذاکره‌کنندگان کشور یکی از مهمترین دستاوردهای بسیج به شمار می‎رود.
موفقیت کشور در مذاکرات مرهون روحیه بسیجی است
به گزارش جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام در دیدار با سران طوایف عضو بسیج عشایر این استان با گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: بسیج یک مکتب نشات گرفته از مکتب امام حسین(ع) و عاشوراست و هر کس که این مکتب را جدای از مکتب عاشورا بداند، بسیج و انقلاب را نشناخته است.

وی افزود: بسیجی بودن یک افتخار است و هرکس که در بسیج عضویت دارد باید به خود ببالد و افرادی که خود را جدا از آن می‌دانند در دنیا و آخرت ضرر می‌کنند.

نکونام با اشاره به دستاوردهای بسیج، تصریح کرد: بسیج از همان ابتدای تشکیل تاکنون منشا خدمات و دستاوردهای بسیاری برای نظام بوده است و موفقیت امروز مذاکره‌کنندگان کشور یکی از دستاوردهای بسیج به شمار می‎رود.

امام جمعه شهرکرد، اقتدار ایران اسلامی را مرهون حضور بسیج دانست و گفت: این نظام به پشتوانه بسیج مقتدرانه در عرصه بین‌الملل فعالیت می‌کند و امروز کشورهای قدرتمند جهان نیازمند حضور ایران در رفع مشکلات و معضلات منطقه و جهان هستند.

نکونام با بیان اینکه ایران همواره در معرض مذاکره با کشورهای غربی بوده است، خاطرنشان کرد: ما از ابتدا تا امروز با دشمن مذاکره داشتیم و دست از مذاکره نکشیده‌ایم اما این مذاکرات همواره قهرمانانه، با عزت و با حفظ ارزش‌های اسلامی بوده است.

وی با بیان اینکه تدبیر مقام معظم رهبری نقش بسیار مهمی در موفقیت کشور در مذاکرات داشته است، اظهار کرد: مذاکرات به لطف پروردگار و زیر نظر مقام معظم رهبری پیش رفت و ایشان با مشخص کردن خط قرمزها و دادن اختیار به تیم مذاکره‌کننده نقش بسیار مهمی در این موفقیت داشتند.

نکونام با بیان اینکه مذاکره با دشمن نوعی جهاد است، گفت: این توافقات بی‎شک پایان راه نیست و ما راه طولانی در پیش داریم و باید بدانیم که این عرصه یک میدان رزم است.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه مذاکرات نشان داد که ایران با تحریم‌ها از پای در نمی‌آید، افزود: امروز از زبان وزیر خارجه آمریکا با صراحت این نکته گفته شد که تحریم‌ها هیچ اثری بر ایران نگذاشت و بهترین راه مذاکره است.

نکونام تصریح کرد: این مذاکرات، قدرت ایران اسلامی را به دنیا نشان داد و ثابت کرد بدون ایران امکان حل مشکلات منطقه محال است و باید ایران حضور داشته باشد و نقش آفرین باشد و امروز به وضوح در رفتار آن‌ها دیدیم و اقتدار ایران اسلامی امروز در مذاکرات خود را نشان داد.

وی افزود: غربی‌ها فهمیدند که با ایران نمی‌شود با زبان زور و تهدید صحبت کرد و فایده‌ای ندارد و رو به مذاکره آوردند.

نکونام با بیان اینکه آمریکا بیش از همه نیازمند مذاکره با ایران است، خاطرنشان کرد: آمریکا برای حل مشکلات و مسائل منطقه ناگزیر به مذاکره با ایران است.

وی بر ضرورت هوشیاری تیم مذاکره‌کننده تاکید کرد و گفت: باید دانست که طرف‌های مذاکره‌کننده دشمن هستند و نباید تصور کنیم که آن‌ها دوست ما هستند و اگر امروز به مذاکره رو آوردند نه از باب این که ما را دوست دارند بلکه به این خاطر که نجات خود و محدود کردن ما را در مذاکره می بینند.

نکونام خاطرنشان کرد: باید با حفظ روحیه بسیجی در مقابل آمریکا محکم ایستاد و مرگ بر آمریکا گفتن را نباید فراموش کرد و از دستاوردهای نظام محکم و مقتدر حراست کرد.

انتهای پیام/
مرجع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۲۵:۲۵

26 Dec 2019