۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰
کد مطلب : ۲۴۴۰۸

مدارس شهرستان سامان آماده بازگشايي است

رئيس آموزش و پروش شهرستان سامان گفت: آموزش و پرورش نهادي است كه علاوه بر بدنه جامعه و مردم با ساير ادارات و نهادهاي دولتي رابطه تنگاتنگي دارد كه تعامل با آنان هميشگي و پايدار است.
مدارس شهرستان سامان آماده بازگشايي است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  سامان ما، سعيد صالحي اردلي در پنجمين نشست شوراي آموزش و پرورش شهرستان سامان گفت: با اقدامات انجام شده توسط آموزش و پرورش اكثر مدارس اين شهرستان فضاسازي و بازسازي شده‌اند كه آماده ورود دانش‌آموزان به مدارس هستند.

وي به جلب مشاركت خيرين، استفاده از فرصت­‌هاي شهرستان براي درآمدزايي آموزش و پرورش و همكاري نهادها و ارگان­‌ها به بازسازي مدارس تاكيد كرد.

دبير شوراي آموزش و پرورش شهرستان سامان نيز در اين نشست، مجموعه فعاليت­‌هاي انجام شده ويژه بازگشايي مدارس و پيگيري مصوبات جلسه قبل را بيان كرد.

محمد دهقاني افزود: آموزش و پرورش نهادي است كه علاوه بر بدنه جامعه و مردم با ساير ادارات و نهادهاي دولتي رابطه تنگاتنگي دارد كه تعامل با آنان هميشگي و پايدار است.

گفتني است:خط كشي محل تردد دانش‌آموزان در حاشيه مدارس، زيباسازي معابر عموي، همكاري پرسنل نيروي انتظامي در زمان تردد دانش‌آموزان، تشكيل كارگروه تخصصي كنكور سال۹۵، از مصوبات پنجمين نشست شوراي آموزش و پرورش بود.

دهقاني در پنجمين نشست شوراي آموزش و پرورش با محوريت بازگشائي مدارس و شروع سال تحصيلي جـديد، با اشاره به بازسازي، تجهيز امکانات و زيباسازي در مدارس گفت: در اين راستا کار سازماندهي و ساماندهي پرسنل آموزشي، خدماتي و اجرائي انجام شده است که با توکل به ذات احديت سال تحصيلي امسال، پر از شور، نشاط، سلامت و موفقيت در پيش رو خواهيم داشت.

رئيس آموزش و پرورش شهرستان سامان ابراز داشت: ما در اين ماه از سال‌جاري آماده پذيرش دانش‌آموزان در مقاطع تحصيلي هستيم و در اين راستا تمامي مدارس ما آماده بازگشايي و شروع سال تحصيلي جديد هستند.

وي با اشاره به فعاليت‌هاي ستاد پروژه مهـر ۱۳۹۴ در واپسين روزهاي تابستان اظهار داشت: آموزش و پرورش در قالب کارگروه‌هاي تعيين شده با برنامه‌ريزي و عملياتي نمودن دستورالعمل‌هاي ابلاغي و تمام مدارس، مديران و معلمان آموزش و پرورش سامان براي آغاز سال تحصيلي جديد لحظه شماري مي‌کنند.

دهقاني در ادامه از همکاري و همت شهرداري سامان در زمينه آماده‌سازي مدارس براي سال تحصيلي جديد تقدير و تشکر نمود و ابراز داشت: آموزش و پرورش نهادي است که علاوه بر بدنه جامعه و مردم با ساير ادارات و نهادهاي دولتي و خصوصي ارتباطي تنگاتنگ دارد و تعامل با آن‌ها هميشگي و پايدار است.

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۳۸:۳۰

18 Jan 2020