۱
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۶
کد مطلب : ۲۸۴۶۸
خبر فوری

ستاد انتخاباتی بخش باباحیدر تذکر جدی گرفت

طی هشدار استاندار چهارمحال و بختیاری به عوامل اجرایی انتخابات بخش باباجیدر مقرر شد بنر های تبلیغاتی یکی از کاندیدها تا یک ساعت دیگر جمع آوری شود.
ستاد انتخاباتی بخش باباحیدر تذکر جدی گرفت
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز مسقر در شهرستان فارسان، با شروع انتخابات دومین دور از انتخابات مجلس شورای اسلامی در بخش باباحیدر شهرستان فارسان همچنان بنرهای تبلیغاتی یکی از کاندیدای انتخابات دهمین دور از مجلس شورای اسلامی دیده می شود.

قاسم سلیمانی دشتکی استاندار چهارمحال و بختیاری در بازدید از این بخش خطاب به عوامل اجرایی انتخابات اظهار کرد: ان شاالله بتوانید امانت دار خوبی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشید.

وی تصریح کرد: ستاد انتخاباتی به هیچ عنوان حق حمایت از کاندیدی را نداشته و در صورت شاهد تخلفات انتخاباتی با عوامل آن به شدت برخورد خواهیم کرد.

سلیمانی تاکید کرد: استفاده از دستگاه های هویت سنج در محل های شعب اخذ رای موجب می شود هیچ گونه تخلفی صورت نپذیرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با تذکر جدی به بخشدار باباحیدر تاکید کرد: چنانچه ظرف یک ساعت آینده بنرهای تبلیغاتی یکی از کاندیدا در این بخش جمع آوری نشود برخورد جدی با ستاد انتخاباتی این بخش خواهد شد.

به گزارش جهانبین نیوز، از چهارمحال و بختياري چهار نماينده به مجلس شوراي اسلامي راه مي يابد كه در دور اول انتخابات دو نامزد با كسب اكثريت آرا در دو حوزه انتخابيه شهركرد،بن و سامان و لردگان انتخاب و به مجلس دهم راه يافتند و در دو حوزه انتخابيه بروجن و اردل، فارسان، كيار و كوهرنگ انتخابات به دور دوم كشيده شده است.

انتهای خبر/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۴۷:۳۹

26 Dec 2019