۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۶
کد مطلب : ۳۷۲۸۸
امام جمعه شهر اردل:

طرح گشت هاي عملياتي بسيج در اردل کليد خورد

فرمانده سپاه ناحيه شهرستان اردل گفت:همزمان با هفته بسيج طرح گشت عملياتي بسيج براي تامين امنيت شهرستان کليدخورد.
طرح گشت هاي عملياتي بسيج در اردل کليد خورد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، هوشنگ جمشيدي فرمانده سپاه ناحيه شهرستان اردل ظهر امروز در جمع نمازگزاران اردلي با اشاره به توطئه هاي استکبار جهاني به رهبري آمريکا، مأموريت آنها را جنگ نرم با ترويج فرهنگ ابتذال، بي هويتي و فرهنگ منحط غربي عنوان کرد.

جمشيدي گفت: دشمن با شکست در جبهه نظامي و سخت افزاري به جنگ نرم و مخملي روي آورده و مي خواهد اعتقادات ديني جوانان ما را با کمرنگ کردن مسائل ديني و معنوي در آنها تضعيف کنند.

وي تاکيد کرد: بايد جوانان بسيجي ما هوشيار باشند و باحضور مؤثر در برنامه هاي ديني، فرهنگي و طرح هاي نوين و راهکار هاي مناسب جوانان را بيش از پيش به مساجد، پايگاه ها و مسايل معنوي جذب کنند و در تقويت آموزه هاي ديني و بينش فرهنگي و اجتماعي و سياسي آنها تلاش کنند.

هوشنگ جمشيدي رمز موفقيت بسيج را بصيرت و دشمن شناسي و پيروي از ولايت و دستاوردهاي مقدس شهدا و ايثارگران ذکر کرد و بر ادامه راه شهدا و حفظ آرمانهاي مقدس امام راحل تأکيد کرد.

وي بيان کرد:همچنانکه مقام معظم رهبري در فرمايشات اخير خود به توطئه جنگ نرم اشاره ويژه داشتند امروز دشمنان بي سر و صدا با يارگيري و بسيج کليه امکانات به ميدان آمده که بايد هوشيار باشيم و با آشنايي بيشتر به فن آوري هاي روز دنيا در مقابله اين شبيخون فرهنگي باشيم.

فرمانده سپاه ناحيه شهرستان اردل با اشاره به مهمترين برنامه هفته بسيج در شهرستان اردل گفت:طرح گشت عملياتي بسيج از مهمترين برنامه هفته بسيج ميي باشد که براي تامين امنيت شهرستان در هفته بسيج کليد خورد.

جمشيدي بيان کرد: اين طرح در در قالب گشت‌هاي مختلف در نقاط مختلف شهرستان با همکاري نيروهاي انتظامي مستقر شده و با بدپوششي، کشف حجاب ، آلودگي صوتي، مزاحمت براي نواميس و ... برخورد مي‌کند.

جمشيدي همچنين افزود:بعد از هفته بسيج نيز گروهاي جهادي براي کمک رساني به منطقه زلزله زده کرمانشاه اعزام مي شوند.

انتهاي پيام /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۴۱:۲۴

27 Dec 2019