۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۶
کد مطلب : ۲۱۲۵۸
خطيب نماز جمعه بروجن:

توليد داخلي کما و کيفا مورد توجه واقعي و حقيقي قرار گيرد/ در بخش فرهنگ و اقتصاد احتياج به سردار سليماني ها داريم

خطيب نماز جمعه شهر بروجن گفت: در بخش فرهنگ و اقتصاد مثل مسائل نظامي احتياج به سردار سليماني ها داريم.
توليد داخلي کما و کيفا مورد توجه واقعي و حقيقي قرار گيرد/ در بخش فرهنگ و اقتصاد احتياج به سردار سليماني ها داريم
به گزارش جهانبین به نقل از کلار، حجت الاسلام غلامعلي حسين نژاديان در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه شهر بروجن با اشاره به روز درختکاري و آغاز هفته منابع طبيعي اظهار داشت: مسئولان شرعا و قانونا موظفند از منابع طبيعي که جزء اموال عمومي مردم است حفظ و حراست کنند.

حجت الاسلام حسين نژاديان با تاکيد مجدد بر مبارزه با زمين خواري گفت: مسئولان بايد با قاطعيت در اين خصوص ايستادگي کنند؛ کساني که شجاعت ندارند در نظام جهوري اسلامي نبايد مسئوليت بپذيرند.

وي با اشاره به نام گذاري سال تحت عنوان"ˈاقتصاد و فرهنگ،با عزم ملي و مديريت جهادي" از سوي مقام معظم رهبري تصريح کرد: مسولين بررسي کنند در رابطه با تحقق شعار سال چه اقدامات مثبتي انجام داده اند.

حسين نژاديان با اشاره به اين که در زمينه اقتصاد و فرهنگ به اوج ايده آل نرسيده ايم تصريح کرد: با توجه به تاکيدات مقام معظم رهبري زير ساخت هاي اقتصاد مقاومتي بايد هر چه سريع تر بازسازي شود.

خطيب نماز جمعه شهر بروجن با تاکيد بر اين که اقتصاد کشور نبايد متکي به نفت باشد ادامه داد: مسئولان بايد در هر زمينه اي به ظرفيت هاي داخلي توجه داشته باشند.

وي با اشاره به رزمايش اخير سپاه پاسداران انقلاب اسلامي گفت:اين رزمايش لرزه بر اندام آمريکا و صهيونيزم بين المللي زده است.

حجت الاسلام حسين نژاديان با تاکيد بر مقابله با قاچاق ارز و کالا تصريح کرد: فرار مالياتي جرم است و به فرمايش رهبر معظم انقلاب سيستم بانکي بايد اصلاح شود.

حسين نژاديان با بيان اين که رانت خواري براي يک کشور مصيبت است، گفت: توليد داخلي بايد کما و کيفا مورد توجه واقعي و حقيقي قرار گيرد و اقتصاد از حالت دولتي به خصوصي و مردمي تبديل شود.

وي با اشاره به اين که تاثيرات فرهنگ از اقتصاد مهم تر است تصريح کرد: مجلس، دولت و قوه قضائيه بايد در زمينه هاي فرهنگي بررسي دقيق انجام دهند.

حسين نژاديان با بيان اين که در بخش فرهنگ مانند اقتصاد نبايد انفعالي برخورد کنيم افزود: در بخش فرهنگي نگراني هاي مقام معظم رهبري و مراجع عظام بايد جدي گرفته شود.

وي با اشاره به توصيه مقام معظم رهبري گفت: مسئولان بايد به گونه اي رفتار کنند که مردم دچار چند دستگي نشوند؛ مذاکرات هسته اي نبايد به گونه اي شود که برخي از مردم موافق و برخي ديگر مخالف باشند که اين براي کشور خطرناک خواهد بود.

خطيب نماز جمعه شهر بروجن در تذکري بر رعايت آداب نقد و انتقاد تاکيد کرد و گفت: انتقاد نياز به آداب، انصاف و عقلانيت دارد.

حسين نژاديان تجسس در مسائل خصوصي مردم را گناه و حرام دانست و گفت: اعمال خرافي و سنت هاي پوسيده مانند چهارشنبه سوري و سيزده بدر که چيزي جز خسارت به دنبال ندارد پرهيز شود.

انتهاي پيام/۱۰۲۴ج/۵۴۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۳۱:۱۷

28 Dec 2019