۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۹ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۷
کد مطلب : ۱۹۸۲۸
دکتر بهشتي نژاد در جمع کارکنان نظامي و انتظامي شهرستان کيار:

برخي قصد داشتند فتنه ي 88 را در حد يک سوء تفاهم شخصي تقليل دهند

مسئول فرهنگي و تبليغات حوزه نمايندگي در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در جمع کارکنان نظامي و انتظامي شهرستان کيار گوشه اي از اقدامات فتنه گران در فتنه 88 را تبيين کرد.
برخي قصد داشتند فتنه ي 88 را در حد يک سوء تفاهم شخصي تقليل دهند
به گزارش پايگاه خبري تحليلي کيار بيدار دکتر بهشتي نژاد گفت: طي عمر با برکت انقلاب اسلامي عده اي خواسته و ناخواسته سعي در ايجاد بحران براي نظام کشور و مردم داشتند که همه اين مسائل با درايت مسئولان دلسوز نظام خاصه مقام معظم رهبري برطرف شدند.

وي گفت: پس از رحلت جانگداز حضرت امام خميني(ره)عده اي قصد ايجاد بحران در رهبريت نظام داشتند که عملکرد به جا و به موقع مجلس خبرگان مانع از تحقق اهداف بدخواهان شد. در سال ۱۳۷۸حادثه ي کوي دانشگاه و اتفاقات به وقوع پيوسته اقدامي بود که کساني با هدف خدشه دار شدن چهره نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و حتي براندازي نظام طراحي کردند و با تخريب چهره ي نيروي انتظامي سعي در رسيدن به اهداف خود داشتند که اين اقدام نيز با عکس العمل صحيح نيروهاي مدافع نظام خنثي شد. سال ۱۳۸۸اوج فتنه گري دشمنان داخلي و خارجي عليه نظام و انقلاب بود که وضعيت کشور را در حالتي ملتهب قرار داد که حضور به موقع مردم در روز حماسه ساز نهم دي ماه همه ي تدابير فتنه گران را نقش بر آب کرد.

مسئول فرهنگي و تبليغات حوزه نمايندگي در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با تاکيد بر اين نکته که عده اي قصد داشتند و دارند که فتنه ي ۸۸را در حد يک خصومت و سوء تفاهم شخصي جلوه دهند بيان کرد: گاهي اوقات نخبگان هم دچار اشتباه مي شوند و مويد اين گفته موضع گيري نابجا برخي نخبگان و منتخبان مردم در قبال فتنه ۸۸ است و حتي عده ي هنوز نمي خواهند باور کنند که کشور از بحراني به نام فتنه ۸۸عبور کرده است.

ایشان با اشاره به اقدامات به وقوع پيوسته طي ۸ماه التهاب پس از انتخابات در کشور گفت: فتنه ۸۸حاصل انتخابات رياست جمهوري دهم نبود و اين ماجرا ريشه در سال هاي بسيار دور داشت، سال هايي که پس از انقلباب اسلامي عده اي سعي در حضور حداقلي دين در راس نظام داشتند و گروهي نيز بر حضور افراد دين مدار در صدر نظام تاکيد داشتند که سال هاي متمادي اين رويارويي تداوم يافت و بالاخره در سال ۸۸سرباز کرد.

دکتر بهشتي نژاد افزود:علي رغم سخنان موسوي و کروبي قبل از انتخابات که بر حفظ آرامش تاکيد داشتند اما رفتار آنان پس از انتخابات باعث بروز و تشديد بحران شد. موسوي طي ۸ ماه ۱۸ بيانيه صادر کرد و کروبي هم با نامه هاي سرگشاده و سخنان حاشيه دار سعي در ملتهب کردن فضا داشتند که در نهايت حضور مردم در روز نهم دي و خلق حماسه ي نهم دي و همچنين موج بيداري اسلامي در جهان باعث شد مسئولان به اين نتيجه برسند که بايد اين دو کانديداي آشوب طلب حصر خانگي شوند.

بهشتي نژاد بر روايت گري وقايع نهم دي تاکيد کرد و گفت: بايد آنچه را در آن سال رخ داد صحيح و کامل براي ديگران تبيين کنيم تا عده اي آنچه در سال ۸۸رخ داد از فتنه به سوء تفاهم تبديل نکنند.

وي گفت: اوليت راوي حوادث ۸۸رهبر معظم انقلاب است که با درايت مديريت و بصيرت توانست علي رغم جهت گيري اشتباه عده اي از علما، روحانيون و نخبگان کشور را از فتنه به سلامت عبور دهد و به ساحل آرامش رساند.

مسئول فرهنگي و تبليغات حوزه نمايندگي در سپاه پاسداران گفت: در اوان انقلاب و در شرايط آنزمان همچون سال ۸۸ صف آرايي هايي در کشور شکل گرفت و عده اي با شعار جمهوريت و عده اي با شعار اسلامت سعي در مصادره ي نظام به سود خود داشتند که درايت ، تدبير و مديريت حضرت امام خميني رضوان الله و انتخاب نام جمهوري اسلامي براي کشور همه ي صف آرايي ها را باطل کرد.

وي به صف بندي جديدي پس از حوادث ۸۸اشاره کرد و گفتک عده اي با عنوان ايرانيت قصد تخريب نظام و ارکان و اصول را داشتند که به حول و قوه ي الهي از رسيدن به هدف خود ناکام ماندند.

بهشتي نژاد در ادامه گفت: کشور از ۴ واقعه ي سرنوشت ساز به سلامت عبور کرده است و تنهال دليل موفقيت نظام در گذر از اين پيچ هاي تاريخي فقط سه عامل دين، رهبري و مردم بوده اند.

ايشان حوادث ۱۵ خرداد۴۲، انقلاب اسلامي ايران، دفاع مقدس و حوادث ۸۸را پيچ هاي تاريخي دانست که درکنار هم قرار گرفتن سه عامل دين، رهبري و مردم مي توانست ناجي کشور باشند.

دکتر بهشتي نژاد در خاتمه گفت: به همان دليلي که حادثه ي عظيم عاشورا را روايت مي کنيم و آن را زنده نگه مي داريم بايد حماسه ي نهم دي ماه ۱۳۸۸را هم روايت کنيم و ياد آن را زنده نگه داريم.

انتهاي پيام /1024ج/۵۸۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۲۷:۱۱

7 Jan 2020