۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۰
کد مطلب : ۲۵۸۵۸
جانشین فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری:

داعشی‌ها به دنبال ارائه اسلامی خشن به جهانیان هستند

جانشین فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: داعشی‌ها دنبال ارائه اسلامی خشن به جهانیان هستند در حالی که پیامبر ما پیامبر رفعت و مهربانی بودند.
داعشی‌ها به دنبال ارائه اسلامی خشن به جهانیان هستند
به گزارش جهانبین نیوز، سردار علی‌محمد اکبری جانشین فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم استان چهار محال و بختیاری در مجمع و شورای عالی قشر سازمان بسیج حقوق‌دانان استان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: دشمن در سال‌های بعد از انقلاب نتوانست علیه انقلاب اسلامی قدمی بردارد.

وی با اشاره به اینکه امروز دشمن در راستای از بین بردن ریشه‌های اسلام ناب محمدی از جبهه فرهنگی وارد شده و در صدد و القاء بی‌غیرتی و بی‌بند و باری در بین جوانان است.

اکبری با تاکید بر اینکه  هر کس دل در گرو انقلاب و عشق به مقام معظم رهبری داشته باشد بسیجی است ادامه داد: مهم‌ترین شاخصه‌های بسیجی  سیاسی بودن و سیاست‌زده نشدن، داشتن بصیرت و از خود راضی نبودن، طرفدار علم بودن و علم‌زده نشدن، بااخلاص، حق‌گو، حق‌بین، حق‌شناس، باصفا، مهربان و ... هستند.

جانشین فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری  بیان داشت: سوریه از نظر جغرافیایی بین سه قاره اروپا، آسیا و آفریقا قرار دارد و جمعیتی بالای 23 میلیون دارد و مساحتی بالغ‌بر 186 هزار کیلومتر مربع دارد.

وی با اشاره به لزوم حضور مستشاری ایران در سوریه خاطرنشان کرد: تحقق هدف درازمدت کشور در آزادی قدس شریف یکی از دلایل حضور ایران در سوریه است.

اکبری جلوگیری از تحقق حکومت خلیفه‌ایی مطابق با ادعای دروغین سران داعش، حس بشردوستانه ملت ایران، دفاع از حریم اسلام و حرم شیعیان، کمک به جبهه مقاومت و جنگ با عقاید باطل این گروه سفاک را از جمله دیگر دلایل حضور ایران در جبهه جنگ سوریه با داعش دانست.

جانشین فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری بیان داشت: داعشی‌ها به دنبال ارائه اسلامی خشن به جهانیان هستند در حالی که پیامبر ما پیامبر رفعت و مهربانی بودند.

وی با اشاره به عقیده داعشی‌ها که شیعیان را کافر می‌دانند گفت: این گروهک به دو گروه داعش خارجی تشکیل شده از تروریست‌های کشورهای اروپایی و داعش داخلی که از افراد مناطق تحت سیطره‌شان تشکیل شده‌ تقسیم می‌شوند که کشورهای اروپایی، آمریکا و کشورهای حوزه خلیج فارس از آنها حمایت‌های مالی و تسلیحاتی می‌کنند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۰۱:۰۲

31 Dec 2019