۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۴
کد مطلب : ۳۸۶۳۸
در شهرستان بن :

برپايي ميز خدمت در مصلاي نماز جمعه،راه حل برطرف کردن مشکلات مردم

يکي از مشکلاتي که در سيستم اداري وجود دارد كاهش ارتباط ارباب رجوع با مديران ادارات مي باشد كه مطالبات و خواسته هاي مردم در نتيجه نبود اين ارتباط رنگ مي بازد.
برپايي ميز خدمت در مصلاي نماز جمعه،راه حل برطرف کردن مشکلات مردم
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  خبرنگار زنگ خبر ، ؛ يکي از مشکلاتي که در سيستم اداري وجود دارد كاهش ارتباط ارباب رجوع با مديران ادارات مي باشد كه مطالبات و خواسته هاي مردم در نتيجه نبود اين ارتباط رنگ مي بازد.

اکثر جريانات فکري وسياسي و تفاوت درسليقه ها امري طبيعي و براساس نظام خلقت و افرينش است، اين افکار، آرا و نظرات متعلق به شخص است و نبايد در کار خدمات رساني به مردم دخالت داده شود.

همه مسئولان در نظام جمهوري اسلامي موظفند که براي تحقق منويات رهبر معظم انقلاب مبني بر لزوم خدمت مناسب به مردم، تمام توان و امکانات را براي پاسخگويي به خواسته ها و نيازهاي شهروندان به کار گيرند.

حال براي رفع اين معضل و افزايش ارتباط مردم با مسئولين پل ارتباطي تازه اي تعريف شده است و آن هم اجراي ميز خدمت در مصلا هاي نماز جمعه مي باشد.

اين اقدام با هدف تکريم شهروندان و پاسخگويي به پرسش هاي آنها در مورد مسائل مختلف مرتبط انجام شد و بسياري مسائل و مشکلات مراجعان حل و فصل و برخي از مواردي که نياز به بررسي و کار کارشناسي داشته باشد ظرف مدتي پاسخ داده مي شود.

در اجراي طرح ميز خدمت که در حاشيه نماز عبادي و سياسي جمعه برپا مي شود هر هفته يک مسئول در حوزه کاري خود به سوالات مردم پاسخ مي دهد و حتي مراجعين در اين روز مي توانند انجام برخي امور اداري را به نتيجه برسانند .

در راستاي خدمت هرچه بهتر به مردم، با قرار دادن ميز خدمت در نماز جمعه ،در هرهفته يک مسئول بدون واسطه، پاسخگوي نياز هاي مردم است .

از مسئولين درخواست مي کنيم در راستاي تسهيل امور اداري و حل مشکلات مردم، روزهاي جمعه، ميز خدمتي در مصلاي هاي نماز جمعه شهرستان بن مستقر کنند.

از نماينده و مسئولين ادارات شهرستان درخواست مي کنيم حدود يک ساعت مانده به اذان ظهر روزهاي جمعه، ميز خدمت در مصلي مستقر کنند تا مشکلات مردم بدون حضور در ادارات و صرف زمان زياد، مشکلات اداريشان حل شود.

انتهاي پيام1022ج /520ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۰۳:۲۸

27 Dec 2019