۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۲۳:۱۷
کد مطلب : ۶۱۱۸

دولت از هر ساز و کار قانونی و غیر قانونی برای ورود کاندیدای مورد نظر استفاده می کند

دولت از هر ساز و کار قانونی و غیر قانونی برای ورود کاندیدای مورد نظر استفاده می کند
شجاعت، اتحاد و مقاومت، به دور از حاشیه بودن و داشتن تمامی ملاک های مورد نظر مقام معظم رهبری را از جمله خصوصیات رئیس جمهور آینده دانست. نورالله حیدری در گفت گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی جهانبین نیوز گفت: شخصی که رئیس جمهوری این کشور را به دست می گیرد باید مسولیت پذیری و سعه صدر داشته باشد و امتحان خود را با یک کارنامه درخشان در مسولیت قبلی خود پس داده باشد.
حیدری، داشتن روحیه تعامل گرا و کار جمعی را از جمله ملاک های رئیس جمهور دانست و افزود: رئیس جمهور آینده باید فعالیت خود را بر پایه قانون اساسی استوار کند و دارای یک تیم کارشناسی از نخبگان کشور باشد و از خودکامگی پرهیز کند.
وی آشنا بودن به مسائل کشور را لازمه ریاست جمهوری دانست  و تصریح کرد: مسولین باید با مردم صادق باشند و صادقانه عملکرد خود را ارئه دهند و از تک گرایی پرهیز کنند.
حیدری خاطرنشان کرد: مردم باید حساب مسولین را از نظام جدا کنند و دچار اشتباه نشوند و دلخوری خود از مسولین را پای نظام جمهوری اسلامی نگذارند و با شکوه در انتخابات حضور پیدا کنند.
مشاوره دانشگاه فنی و حرفه ای در مجلس گفت: آمدن آقای هاشمی رفسنجانی در انتخابات ریاست جمهوری تا حدود زیادی منتفی است.
وی حضور اکثر اصولگرایان در اسم نویسی کاندیدای ریاست جمهوری را در دو بند تحیل کرد و گفت: جریان های انحرافی و فتنه سابقه ای در کارهای اجرایی دارند و اصولگرایان با آوردن تعداد بیشترکاندیدا،  برنامه های آنان را دچار چالش می کنند و از طرف دیگر می توان این گونه تحلیل کرد که جریان اصول گرا مثل اصلاح طلبان دچار انشعاباتی شدند و از هر انشعاب نماینده ای وارد صحنه می شود که این عمل نیز برای آنان خطرساز است.
حیدری در پایان گفت: دولت از هر ساز و کار قانونی و غیر قانونی استفاده می کند تا گزینه مورد انتخابات خود را به صحنه وارد کند این درحالی است که رویکرد آن ها برای مردم افشا شده و بسیار بعید است که مقام معظم رهبری و افراد مسول چنین اجازه ای را به انان بدهند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۵۷:۵۱

28 Jan 2020