۱
۳
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۶ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۸
کد مطلب : ۹۱۵۱
توسط پزشک خیر چهارمحال و بختیاری انجام شد:

خطرناک ترین عمل جراحی قلب در شهرکرد با موفقیت انجام شد

جداسازی تومور سنگین از قلب بیمار شهرکردی
عمل جداسازی تومور از قلب یک بیمار توسط جراحان چهارمحال و بختیاری در بیمارستان آیت الله کاشانی شهرکرد با موفقیت انجام شد.
خطرناک ترین عمل جراحی قلب در شهرکرد با موفقیت انجام شد
دکتر رستم اسفندیاری بختیاری، فوق تخصص جراحی قلب در گفتگو با خبرنگار جهانبین  گفت:عمل جداسازی توموری با وزن 150گرم در قلب یک جوان 30 ساله با موفقیت انجام شد و این بیمار در صحت کامل به سر می برد.
وی افزود: در این عمل جراحی که به مدت پنج ساعت به طول انجامید پزشکان مجبور شدند دو ساعت، بیمار را با دستگاه پمپ قلب زنده نگه دارند که در تاریخ پزشکی ایران کم نظیر است.

وی بیان داشت: ماهانه بیش از 15 عمل جراحی قلب باز، در بیمارستان کاشانی شهرکرد انجام می شود که نسبت به گذشته از کیفیت و رشد بالاتری در چهارمحال و بختیاری برخوردار بوده است.
دکتر اسفندیاری خاطر نشان کرد: چندی پیش، بیماران استان، برای انجام عمل های قلب ناگزیر بودند به استان های همجوار از جمله اصفهان و فارس مراجعه کنند که این امر هزینه های هنگفت و خطرات جانی زیادی را در پی داشت.
به گفته سزپزست تیم جراحی قلب استان، این بیمار پس فردا دوشنبه 8 مهر از بیمارستان ترخیص می شود.
گفتنی است، دکتر رستم اسفندیاری یکی از خیران استان است که تا کنون بیش از ده ها عمل جراحی قلب را برای بیماران نیازمند و مستمند، به صورت رایگان انجام داده و به تازگی دستگاه اتوآنالایزر- ( ABJ )را با هزینه شخصی خود برای بیمارستان کاشانی شهرکرد خریدار نموده است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

موسی دهکردی
با سلام خداوند متعال یاری دهنده و پشتیبان آقای دکتر باشد و روح پدرشان شاد باد و اینها گوهرند و سزاوار ستایش و امید است که در این استان محروم بماند و به کار مداوای مریضان ادامه دهد.
قیصری
من عاشق اقای دکتر اسفندیاری هستم.درخت هر چه پربار تر باشه.شاخه هاش افتاده تره.برای بیمار هر کاری می کنه.از پزشک بودن فقط ملزوماتش که علم بالاو عمل بجا و وجدان بیدار و انسانیت رو دارن.نه پول و کلاس زورکی که حتی واجدینش ظرفیتشو ندارن.نمونه دکتر اسفندیاری انگشت شماره.خدا بهش سلامتی و عمر طولانی و با عزت عطا گنه.امین
اسدی اهواز
دکتراسفندیاری از افتخارات ایل بختیاری می باشد. اجداد ایشان نیز خدمات درخشانی به مملکت نمودند.
خداوند ایشان را برای مملکت حفظ کند

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۰۸:۰۴

26 Dec 2019