۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۸ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۶
کد مطلب : ۵۷۵۹

مسوولان زمینه حماسه سیاسی و اقتصادی را فراهم کنند

مسوولان زمینه حماسه سیاسی و اقتصادی را فراهم کنند
به گزارش جهان بین نیوز به نقل از ایرنا، حجت الاسلام رحمت الله اروجی افزود:متولیان امور فرهنگی و اقتصادی باید زمینه را برای خلق حماسه مردمی در سال 92 آماده کنند.

وی با اشاره به پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب و نامگذاری سال 92 به نام ˈحماسه سیاسی، حماسه اقتصادیˈافزود:تدبیر حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب در نامگذاری امسال نشان از توجه ویژه ایشان به ظرفیت های بالقوه مردم ایران در خلق حماسه های بزرگ در طول تاریخ دارد.

اروجی،حماسه را به معنای شجاعت و دلیری کردن دانست و افزود: این واژه زمانی به کار برده می شود که کاری خارق العاده همراه با شجاعت و جسارت به انجام برسد.

وی،با بیان اینکه انسان های بزرگ، شجاع و آگاه قادر به حماسه آفرینی هستند، تصریح کرد: مردم ایران با حضور به موقع و چشمگیر خود در عرصه های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی ثابت کرده اند که ملتی حماسه ساز می باشند و وحدت،همدلی و اطاعت از مقام ولایت رمز حماسه آفرینی آنان در طول تاریخ سی و چهارساله انقلاب اسلامی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری به نقش مهم نخبگان سیاسی، دستگاه ها و متولیان فرهنگی در فراهم کردن زمینه لازم برای تحقق شعار سال 1392 اشاره کرد و گفت: مجموعه ارگان های فرهنگی و تبلیغی به عنوان سنگرداران عرصه وعظ و خطابه باید با اتخاذ تدابیر لازم و ترسیم نقشه راه، جامعه را به خلق حماسه و دستیابی به فتح الفتوحی دیگر سوق دهند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۵۲:۲۲

29 Dec 2019