۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۳:۳۷
کد مطلب : ۴۹۴۹

مرتضوی: خودم فیلم گرفتم

مرتضوی: خودم فیلم گرفتم
 یکی از پرسنل سازمان تامین اجتماعی از احضار هشت نفر از مسوولان حوزه ریاست این سازمان به دادستانی تهران در خصوص فیلم مرتبط با ˈسعید مرتضوی ˈ و ˈفاضل لاریجانیˈخبر داد.
 
به گزارشجهان بین نیوز، سید محمد حسینی در گفتگو با ایرنا با اشاره به اینکه ˈفاضل لاریجانیˈ از مرتضوی به عنوان نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی شکایت کرده است؛ اظهارداشت:همه پرسنل حوزه ریاست شاهد و گواه مراجعه و حضور فاضل لاریجانی در سه نوبت به دفتر ریاست سازمان تامین اجتماعی بوده اند و این مراجعه از درب ورودی تا سایر مراحل ثبت و ضبط گردیده و قابل انکار نیست.  
 
وی افزود: احضارشدگان به دادستانی تهران در اظهارات خود گفته اند که اصرار و پیگیری غیر معمول ف... ل... برای وصل شدن به آقای بابک ز... و پیشنهاد پرداخت 30 میلیارد تومان برای انعقاد تفاهم نامه و انجام معامله با سازمان بوده است.
 
حسینی گفت: آقای مرتضوی بعد از درخواست وی و تاکید بر انجام این تفاهم نامه،مراجع بازرسی دفتر رییس جمهوری را در جریان کامل اتفاقات رخ داده قرار داده است.
 
وی اظهار داشت: براساس اظهارات هشت تن از پرسنل احضار شده حوزه ریاست سازمان تأمین اجتماعی مشخص شد که مرتضوی در تمام مراحل پاسخ گویی و ادای توضیح به مقامات قضایی صراحتا اذعان کرده که خودشان این جلسه را ثبت و ضبط کرده اند و علت آن را دفاع از خود پیرامون گزارشات و شائبه هایی دانسته است. (منبع:جنوب نیوز)
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۳۹:۵۰

15 Feb 2020