۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۸
کد مطلب : ۸۸۲۸
گلایه مردم روستای دهنو بروجن:

نبود جاده مناسب امامزاده علی ابن احمد، خواسته مردم دهنو شهرستان بروجن

نبود جاده مناسب امامزاده علی ابن احمد، خواسته مردم دهنو شهرستان بروجن
مردم روستای دهنو از توابع شهرستان بروجن، خواستار رسیدگی به جاده های دسترسی به امامزاده علی بن احمد این روستا هستند.
به گزارش خبرنگار جهان بین، جمعی از مردم روستای دهنو در گفتگو با خبرنگار جهان بین نیوز از مناسب نبودن جاده منتهی به امامزاده این روستا گلایه مندند.
علایی، شهروند دهنویی می گوید: نزدیک به دو سال است که از طرف فرمانداری و اداره راه و ترابری شهرستان، به ما قول آسفالت این جاده را داده اند اما تاکنون هیچ اقدامی نشده است.
صفری دیگر ساکن این روستا گفت: امامزاده این روستا معروف به باباگردآلو،  هم در ایام تعطیل و در تابستان و همچنین در ایام محرم و صفر به عنوان مکان زیارتی، مذهبی و سیاحتی روزانه بیش از صدها زائر را به سمت خود سوق می دهد، این در حالی است که جاده اصلی این امامزاده که از سمت دهنو و سفید دشت است، هیچ گونه تعمیر و روکش آسفالتی به خود ندیده است.
کریمی از دیگر اهالی این روستا با اشاره به اینکه این جاده کمتر از 5کیلومتر مسافت دارد ابراز داشت: قبلا  یک جاده خاکی از سمت فرادنبه، وجود داشت که با عنایات و توجه ویژه فرماندار و بخشدار مرکزی نزدیک به یک سال است که آسفالت شده است.
گفتنی است، امامزاده  علی بن احم (ع) (معروف به باباگردآلو ) از نوادگان حضرت علی (ع) است که در 10 کیلومتری شهر فرادنبه و 5کیلومتری دهنو واقع شده است.
روستای دهنو از توابع بخش مرکزی شهرستان بروجن در 15 کیلومتری مرکز این شهرستان و در 45 کیلومتری شهرکرد مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۲۱:۰۳

30 Dec 2019