۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۷:۵۴
کد مطلب : ۵۴۶۱

57اکیپ راهداری جهت ارائه خدمات به مسافران نوروزی در راههای استان

57اکیپ راهداری جهت ارائه خدمات به مسافران نوروزی در راههای استان

به گزارش خبرنگار جهان بین نیوز، مدیر کل راه وشهرسازی چهارمحال و بختیاری  گفت: 230 راهدار در 57 راهدارخانه ثابت وسیار مجهز به 350دستگاه انواع ماشین آلات راهداری در ایام نوروز به گردشگران خدمت رسانی می کنند.

علی علیخانی وظیفه راهداران را رسیدگی به جاده ها ، تعمیر ونگهداری وایمن سازی راهها واستقبال از مسافران نوروزی اعلام کرد و افزود: راهداران چهارمحال و بختیاری در ایام نوروز در قالب19 اکیپ تعمیراتی وامدادی با 19 دستگاه گشت راهداری مجهز به جی پی اس فعالیت می کنند.

وی گفت :تلفن ثابت3343888 - 0381بطور شبانه روزی اطلاعات راههای این استان را به مسافران ارائه می کند.

مدیر ساخت و توسعه راهها اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری هم گفت:طرح راهداری زمستانی در 4 هزار و 400 هزار کیلومتر از محورهای برون شهری و روستایی چهارمحال و بختیاری از اول اسفند آغاز شده است و
این طرح با اولویت محورهای پرتردد برون شهری و روستایی شهرهای گندمان ، منج ، بیدله ، لردگان ، شهرکرد ، بروجن ، فارسان ، چلگرد ، بازفت ، دشتک و گهرو از امروز تا 15 فروردین سال آینده اجرا می شود.
ندیمی  افزود : در این طرح 37 گروه با 290 نیرو و 220 دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین در مناطق برف گیر و سیل گیر استان مستقر می شوند.
 ایمن سازی از جمله نصب گارد ریل ، آسفالت و لکه گیری ، پاکسازی دهانه پلهای کوچک و بزرگ ، تکمیل و تعمیر علائم ایمنی جاده ای و پاکسازی حریم راهها را از برنامه های این طرح برشمرد.
وی گفت : تا پایان اجرای این طرح 6 میلیارد ریال هزینه می شود.
مهمترین مناطق برف گیر استان شامل مسیر جاده شهرکرد – دهدز ، گندمان - بروجن – خوزستان ، گردنه های چری و شاه منصوری و تاراز در محور چهارمحال و بختیاری به خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد است .
معاون راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان راه های بین شهری و روستایی را بیش از 4400هزار کیلومتر اعلام کرد و گفت : از این میزان بیش از 70 درصد را راه های برف گیر تشکیل می دهند .
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۴ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۵۹:۵۹

24 Jan 2020