۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۱
کد مطلب : ۳۱۱۷۶
همزمان با ايام عزاداري ماه محرم

برگزاري سوگواره «همنوا با رقيه» در چهارمحال و بختياري

مسؤول مرکز فرهنگي و هنري شهر باباحيدر گفت: سوگواره «همنوا با رقيه» به منظور تبيين و اشاعه ي فرهنگ عاشورايي در ميان کودکان و نوجوانان در اين استان اجرا شد.
برگزاري سوگواره «همنوا با رقيه» در چهارمحال و بختياري
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از مشکات برين زهرا اسلامي مسوول مرکز فرهنگي هنري باباحيدر با تاکيد بر تبيين و اشاعه ي فرهنگ عاشورايي در ميان کودکان و نوجوانان اظهار کرد: سوگواره «همنوا با رقيه» از جمله برنامه‌هاي اجرايي در ايام محرم و هفته ملي کودک در مرکز فرهنگي و هنري شهر باباحيدر بود.

مسؤول مرکز فرهنگي و هنري شهر باباحيدر عنوان کرد: آشنايي کودکان و نوجوانان با نمادها و مفاهيم والاي قيام عاشورا و همچنين اهداف و سيره امام حسين(ع) و ياران با وفايش از رويکردهاي اصلي برگزاري اين سوگواره بود.

وي با اشاره به اهميت سلامت کودکان به عنوان آينده‌سازان جامعه تصريح کرد: نشست تخصصي با عنوان «امنيت و سلامت در زندگي کودکان امروز» با حضور کارشناس ارشد روانشناسي و مشاوره در اين مرکز اجرا شد.

اسلامي به برنامه‌هاي مختلف مرکز فرهنگي و هنري شهر باباحيدر اشاره و بيان داشت: افتتاح نمايشگاهي با عنوان «يک هفته با کانون» و بازديد والدين و دانش‌آموزان مدارس از آن، برگزاري ايستگاه نقاشي و ايستگاه‌هاي کاردستي از برنامه‌هاي اجرايي مهم در هفته ملي کودک توسط اين مرکز بوده است.

مسؤول مرکز فرهنگي و هنري شهر باباحيدر اظهار داشت: برگزاري ايستگاه سفال‌گري و کارگاه بحث آزاد از ديگر برنامه‌هاي اجرايي در هفته ملي کودک بود که با استقبال بسيار زياد اعضاي اين مرکز روبه‌رو شد.

وي افزود: هدف از اجراي برنامه‌هاي مختلف فرهنگي، هنري، ادبي، ديني و مذهبي در اين مرکز ارتقا سطح دانش، افزايش آگاهي و کارآمدي کودکان براي زندگي در آينده، آشنايي با مفاهيم ديني و اعتقادي و بهره‌مندي آن‌ها از اوقات فراغت به نحو شايسته و به دور از آسيب است.
 
 
انتهاي پيام1022ج /1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۰۵:۳۱

26 Jan 2020