۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۶
کد مطلب : ۳۷۱۱۶
همزمان با هفته کتاب و کتابخواني

18 عنوان کتاب از نويسندگان بروجني رونمايي شد

همزمان با هفته کتاب و کتابخواني طي مراسمي در کتابخانه شهيد محمد منتظري 18 عنوان کتاب از نويسندگان شهرستان بروجن رونمايي شد.
18 عنوان کتاب از نويسندگان بروجني رونمايي شد
به گزارش جهانبین نیوز، رئيس اداره کتابخانه هاي عمومي شهرستان بروجن در حاشيه اين مراسم به خبرنگار کلار، گفت: همزمان با هفته کتاب و کتابخواني ۱۸ عنوان کتاب با حضور نويسندگان و جمعي از مسئولان شهرستاني رونمايي شد.

ناصر جانشکر با بيان اين که کتاب هاي رونمايي شده منتشر سال هاي ۹۵ و ۹۶ مولفين و نويسندگان شهرستان بروجن است، گفت: برگ هاي کتاب به منزله بال هايي هستند که انسان را به عالم دانش، آگاهي و روشنايي سوق مي دهد.

وي ادامه داد: قدم هاي جامانده، اينلاين، ضرب المثل ها، آواي نسيم، بنگ خروس خون و آموزش دف از جمله کتاب هايي هستند که امروز از آنها رونمايي شد.

جانشکر ضمن بيان اين که کتاب مي تواند در انتقال فرهنگ و زندگي سالم نقش بسزايي ايفا کند، افزود: مهمترين راه رشد فکري و بصيرت جامعه کتابخواني و ارتباط با کتاب است.

مطالعه مقدمه اي براي پيشرفت است

وي با اشاره به اين که کتاب سبب پيشرفت در تمام زمينه‌ها مي شود، گفت: هدف از مطالعه بايد ياد گرفتن براي بهتر زندگي کردن و بهتر زيستن با هم ديگر باشد.

رئيس اداره کتابخانه هاي عمومي شهرستان بروجن ارتباط داشتن با کتاب را بزرگترين توفيق دانست و گفت: مطالعه مقدمه‌اي براي پيشرفت در همه زمينه‌هاست.

جانشکر کتاب را نياز جامعه به‌ ويژه قشر نوجوان و جوان دانست و گفت: نسل امروز بايد با کتاب انس داشته باشند؛ خانواده‌ها در اين زمينه نقش بسيار موثري دارند.


انتهاي پيام1022ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۵۹:۳۷

1 Feb 2020