۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۱
کد مطلب : ۴۰۳۵۶
استاندار چهارمحال و بختياري:

طرح هاي نيمه تمام چهارمحال و بختياري ۱۶ هزار ميليارد ريال اعتبار نياز دارد

استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به اعتبارات محدود دولت گفت: تکميل طرح هاي نيمه تمام اين استان نيازمند ۱۶ هزار ميليارد ريال اعتبار است.
طرح هاي نيمه تمام چهارمحال و بختياري ۱۶ هزار ميليارد ريال اعتبار نياز دارد
به گزارش جهانبین نیوز ؛ اقبال عباسي استاندار چهارمحال و بختیاری در ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتي چهارمحال و بختياري تاکيد کرد: حدود يک‌هزار و ۷۰۰ پروژه نيمه کاره در استان وجود دارد که با وضعيت کنوني دولت از لحاظ بودجه و تخصيص‌ اعتبارات مشخص نخواهد بود که پروژه‌ها چه زماني به پايان خواهند رسيد. به همين دليل طرح هاي نيمه تمام بايد به بخش خصوصي داراي شرايط واگذار شود.

وي تصريح کرد: سپردن طرح هاي قابل واگذاري به بخش خصوصي به گونه اي باشد که براي مجري داراي صرفه اقتصادي، توجيه و سودآوري مناسب باشد.

استاندار يادآور شد: سازمان مديريت و برنامه ريزي چهارمحال و بختياري در ارزيابي مديران کل دستگاه هاي اجرايي ، براي تسهيل در سپردن طرح هاي قابل واگذاري به بخش خصوصي امتياز لحاظ کند.

استاندار چهارمحال و بختياري تاکيد کرد: خروج از رکود، افزايش اشتغال، کاهش نرخ بيکاري و رونق اقتصادي از مهمترين مزيت هاي سپردن طرح هاي قابل واگذاري به بخش خصوصي است.

وي اظهار داشت: اتاق بازرگاني، صنايع، معادن و کشاورزي چهارمحال و بختياري ارتباط خود با بخش خصوصي را تقويت و برگزاري نشست هاي تخصصي در راستاي برنامه ريزي با هدف توسعه استان را بيشتر کند.

عباسي تصريح کرد: در نشست هاي شوراي گفت و گوي دولت و بخش خصوصي چهارمحال و بختياري خواسته ها، ديدگاه ها، پيشنهادات و انتقاد هاي احتمالي اين بخش دسته بندي و به گوش مسئولان ارشد استان رسانده شود.

وي افزود: در نشست هاي شوراي گفت و گوي دولت و بخش خصوصي حضور استاندار الزامي نيست و بايد اين جلسات بيشتر برگزار شود.

استاندار چهارمحال و بختياري تاکيد کرد: از اين پس ، نشست هاي ستاد تسهيل و رفع موانع توليد ، کارگروه اشتغال و سرمايه گذاري و ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتي چهارمحال و بختياري عصرها تشکيل و از برگزاري آن در وقت اداري خودداري شود تا رسيدگي به کار ارباب رجوع بانک ها و دستگاه هاي اجرايي دچار مشکل نشود.

وي گفت: در هر کدام از جلسات بعدي ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتي چهارمحال و بختياري دو دستگاه اجرايي برش استاني وضعيت سرمايه گذاري، ميزان اشتغالزايي و آخرين وضعيت طرح هاي خود را در جلسات بعدي ارائه کند.

عباسي تصريح کرد: انجام ديدارهاي موردي از طرح هاي اقتصاد مقاومتي چهارمحال و بختياري و بررسي حضوري آن در محل اجراي طرح جزو برنامه هاي مسئولان قرار گيرد.

وي اظهار داشت: براي تسريع و تسهيل در رفع مشکلات طرح هاي مرتبط با ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتي چهارمحال و بختياري مي توان برخي جلسات اين ستاد را در محل پروژه هاي مربوطه برگزار کرد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۳۸:۴۸

27 Dec 2019