۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۵
کد مطلب : ۲۵۳۲۶
امام جمعه بن در ديدار با دانش آموزان بسيجي:

نفوذ آمريکا به ايران موجب برگشت مشکلات به کشور است/ برخي با آمدن اسم آمريکا آب از دهانشان سرازير مي شود

امام جمعه بن نفوذ آمريکا به ايران را عامل برگشت مشکلات به کشور دانست و افزود: برخي انگار دلشان به کالاهاي آمريکايي و خودرو هاي آمريکايي تنگ است و با شنيدن نام آمريکا آب از دهانشان جاري مي شوداين امر ناپسندي است.
نفوذ آمريکا به ايران موجب برگشت مشکلات به کشور است/ برخي با آمدن اسم آمريکا آب از دهانشان سرازير مي شود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از زنگ خبر، به مناسبت هفته بسيج دانش آموزي و سيزدهم آبان ماه روز جهاني مبارزه با استکبار جهاني و روز بزرگ مرگ بر آمريکا، مرگ براسرائيل دانش آموزان بسيجي شهر بن با حضرت حجت الاسلام و المسلمين سيد محمد تقي غضنفري امام جمعه اين شهر ديدار و گفت و گو کردند.

در اين ديدار دانش آموزان بسجي ضمن تجديد بيعت با نائب مقام معظم رهبري (مدظله العالي) و آرمان هاي شهيدان، از فرامين امام جمعه شهر در خصوص نقش و تکليف دانش آموزان بسيجي در پيشبرد اهداف نظام انقلاب اسلامي با اطلاعت از فرامين مقام عظماي ولايت بهرهمند شدند.

حجت السلام و المسلمين سيد محمد تقي غضنفري امام جمعه بن در اين ديدار گفت: خدا را شاکر هستيم همدلي و همزباني که شعار سال از جانب امام خامنه اي عزيز بوده است در شهرستان بن نه تنها به حرف بلکه در عمل به اثبات رسيده است.

وي تصريح کرد: همه از نظر ظاهر هم زبان بوده اما هم دلي جداي از اين ها است همانند اسلام که در سوره حجرات اشاره شده است به اعراب که نگوييد ايمان آورديم بگوييد اسلام آورديم و اين نشان از آن است که ايمان بايد در عمل باشد نه در زبان همانند همدلي که در عمل نمود مي يابد.

غضنفري همدلي و همزباني را رمز پيروزي، موفقيت و رشد دانست و افزود: تاهمزبان و همدل نباشيم به سرانجام نخواهيم رسيد.

وي نمونه بارز همدلي و همزباني را هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد و خاطر نشان کرد: همدلي نياز اساسي يک جامعه است با همدلي توانستيم در هشت سال دفاع مقدس پيروز ميدان باشيم.

امام جمعه بن خاطرنشان کرد: يکي از اتفاقات سيزدهم آبان ماه تبعيد امام (ره) بود که به دليل مقابله با استکبار جهاني و سردادن شعار اي علماي اسلام به داد اسلام برسيد رخ داد و ثابت کرد در مقابل شاه ايستادن همان در مقابل آمريکا ايستادن است چراکه محمد رضاه پهلوي را آمريکا پشتيباني مي کرد.

غضنفري علت عدم ايستادگي برخي افراد در برابر شاه را پشتوانه محکم آمريکا دانست و افزود: امام (ره) با ايستادگي خود ثابت کرد مي تواند با دستاني خالي نيز در برابر استکبار جهاني ايستاد چراکه انقلاب ما محصول پيام عاشورا و محرم و صفر است.

امام جمعه بن تاکيد کرد: امام حسين (ره) در حادثه عظيم عاشورا ثابت کرد با دستان خالي مي توان در برابر دشمن ايستاد و پيروز ميدان شد چرا که اگر پيروز ميدان نبود نامي از ايشان با گذشت قرن ها باقي نمي ماند.

وي تسخير لانه جاسوسي را به تعبير امام راحل (ره) انقلاب دوم خواند و خاطر نشان کرد: همه تاکيدات امام خامنه اي عزيز بر نفوذ آمريکاي ها است و بايد اين مساله جدي گرفته شود؛ احساس نگراني در همه بايد پديدار شود و سطح آگاهي ها افزايش يابد.

غضنفري تاکيد کرد: مابايد پيگير فرامين مقام عظماي ولايت بوده و علاوه بر رساندن پيام هاي ايشان به ديگران، روزنه هاي نفوذ را پيداکرده و اين روزنه ها را ببنديم.

امام جمعه بن نفوذ آمريکا به ايران را عامل برگشت مشکلات به کشور دانست و افزود: برخي انگار دلشان به کالاهاي آمريکايي و خودرو هاي آمريکايي تنگ است و با شنيدن نام آمريکا آب از دهانشان جاري مي شوداين امر ناپسندي است.

غضنفري گفت: وظيفه ما پيگيري مطالبات امام خامنه اي عزيز است و بايد راه هاي نفوذ آمريکا به عنوان يکي از مطالبات ايشان در دستور کار قرار بگيرد.

انتهاي پيام1020ج /۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۱ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۳۳:۵۸

31 Jan 2020