۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۴
کد مطلب : ۱۹۹۳۶

سلحشوران مظلوم لر، مدافعان هميشگي حريم اهل بيت(س)

عشق سلمان فارسي به اسلام و پيامبر مکرم ايشان در همه عرصه ها و دوران ها،زبانزد عام و خاص بوده است،بطوري که حسودان چندين بار براي کوچک کردن ايشان نزد پيامبر،اقداماتي انجام دادند،ولي حضرت سلمان، لرشجاع،وفادار و مورد اعتماد آن رسول خدا بود و هيچ گاه از علاقه ي پيامبرعزيزمان به ايشان کم نگرديد.
سلحشوران مظلوم لر، مدافعان هميشگي حريم اهل بيت(س)
به گزارش جهانبین به نقل از کوهرنگ خبر، به تاريخ ظهور مکتب اسلام که بنگريم در صدر اسلام مردي به نام سلمان فارسي در کنار پيامبر اسلام در کليه ي مراحل برپايي اين دين آسماني به عنوان يک مشاور  فرهنگي-نظامي از خطه ي پايدار زاگرس، ايشان را همراهي مي نمود.

 عشق سلمان فارسي به اسلام و پيامبر مکرم (ص)، در همه عرصه ها و دوران ها، زبانزد عام
 و خاص بوده است، بطوري که حسودان چندين بار براي کوچک کردن ايشان نزد پيامبر، اقداماتي
 انجام دادند، ولي حضرت سلمان، لرشجاع، وفادار و مورد اعتماد آن رسول خدا بود و هيچ گاه از علاقه ي پيامبر عزيزمان به ايشان کم نگرديد.

 اگر در زمان حال هم مشاهده کنيم شجاعاني از قوم لر که به دليل بي ادعا بودن، نام آنها بين مردم و قوم خود، به فراموشي سپرده شده است اما بواقع آنان که بايد اين مجاهدت ها را فراموش نکنند، از ياد خواهند برد. 

در طي دو سه ماه گذشته، دو تن از شجاعان لر به درگاه معبود شتافتند. شهيد جانباز اسکندر تلغري که کوله باري از درد، اندوه و آسيب هاي شيميايي دوران دفاع مقدس را تحمل کرد، به شهادت رسيد. 

چند روز پیش نيز شهيد سيد حميد تقوي فر از لرهاي زاگرس نشين منطقه ي کوه زر، براي دفاع از حريم اهل بيت به شهادت رسيد. این بزرگواران با شهادت خود نشان دادند که رهرو بزرگ مرداني چون سلمان فارسي بوده اند و راه ايشان  را در اين دوره تداوم بخشيده اند.

یادداشت از "ابوالفضل بابادي شوراب"

انتهای پیام/ 1024ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۱۶:۳۱

6 Feb 2020