۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۷
کد مطلب : ۲۸۹۳۶
مدیر صندوق کارآفرینی امید چهارمحال و بختیاری خبر داد؛

حمایت صندوق کارآفرینی امید از شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری

مدیر صندوق کارآفرینی امید چهارمحال و بختیاری گفت: تعامل صندوق کارآفرینی امید و پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری منجر به تولید، اشتغال و حرکت به سمت سیاست‌های اقتصاد مقاومتی می‌شود و از همین‌رو صندوق کارآفرینی امید از شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری این استان حمایت می‌کند.
حمایت صندوق کارآفرینی امید از شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری
مهندس مرتضی لیریایی مدیر صندوق کارآفرینی امید چهارمحال و بختیاری در حاشیه بازدید از مجتمع کارگاهی شهدای علم و فناوری پارک علم و فناوری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ بر حمایت از شرکت‌های مستقر در این مجتمع تاکید کرد.

لیریایی اظهار داشت: تعامل صندوق کارآفرینی امید و پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری منجر به تولید، اشتغال و حرکت به سمت سیاست‌های اقتصاد مقاومتی می‌شود.

وی افزود: در سال ۹۴ بیش از ۱۶۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه در اختیار کارآفرینان این استان شامل مشاغل خانگی، خوداشتغالی، طرح‌های تعاونی و برندسازی قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: حمایت از طرح‌های مشارکتی مورد نیاز بازار، تکمیل چرخه تولید و برندسازی از سیاست‌های این صندوق در سال جدید است.

در این بازدید دکتر اسماعیل پیرعلی رییس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری اشتغال ایجاد شده توسط شرکت‌های مستقر در این مجتمع کارگاهی را ۳۵ نفر عنوان نمود و اظهار امیدواری کرد در صورت حمایت از شرکت‌های مستقر در این مجتمع این تعداد اشتغال به ۶۰ نفر افزایش خواهد یافت.

مجتمع كارگاهی پارک علم و فناوری استان در مساحت ۳ هزار و ۸۰۰ مترمربع و زیربنای ۲ هزار و ۱۰۰ مترمربع تجهیز و در اختیار شرکت‌های فناور، دانش‌بنیان قرار گرفته است.


انتهای پیام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۰۸:۵۰

26 Dec 2019