۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۷
کد مطلب : ۲۶۹۵۶
مسئول بسیج دانشجویی چهار محال و بختیاری:

خط کش سیاسی رئیس جمهور با درجه‌بندی افراط، هم‌خوانی با شعار اعتدال ندارد

مسئول بسیج دانشجویی چهار محال و بختیاری گفت: رئیس جمهور در نظر دارد با وارد کردن فشار بر شورای نگهبان، مسیر احراز صلاحیت‌ها را تحت‌الشعاع خواسته‌های جناحی و سیاسی خود قرار دهد.
خط کش سیاسی رئیس جمهور با درجه‌بندی افراط، هم‌خوانی با شعار اعتدال ندارد
به گزارش جهانبین نیوز، احمد راستینه مسئول بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری در واکنش به صحبت‌های رئیس جمهور محترم، اظهار کرد: همایش انتخاباتی استانداران و فرمانداران با آقای رئیس جمهور محترم به میتینگ تمام عیار مبارزه با قانون انتخابات تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور وارد بازی خطرناکی شده و مرزهای قانونی را که  باید پاسدار آن باشد در هم شکسته است اضافه کرد: رئیس جمهور در نظر دارد با وارد کردن فشار  بر شورای نگهبان، مسیر احراز صلاحیت‌ها را تحت‌الشعاع خواسته‌های جناحی و سیاسی خود قرار دهد.

راستینه تاکید کرد: حمله بی‌سابقه رئیس جمهور به قانون مقاطعی از تاریخ انقلاب را برای ملت یادآوری می‌کند که در سیر تاریخ سرنوشت خوبی را برای مسببان آن شاهد نبوده و نخواهیم بود.

وی با بیان اینکه خط کش سیاسی آقای رئیس جمهور با درجه‌بندی افراط، دیگر همخوانی با شعار اعتدال ندارد؛ گفت: با نگاهی در صحیفه امام خمینی (ره) و مطالعه بیانات ایشان و صراحت بیانات امام در خصوص کسانی که به بهانه‌هایی به قانونی حمله می‌کنند متوجه نگاه انحرافی دولت در خصوص انتخابات می‌شویم.

راستینه یادآور شد: هفته گذشته رهبر معظم انقلاب با دوراندیشی تذکر دادند؛ ملت با حضور گسترده خود پاسخ  افرادی را که در فکر تحریم انتخابات هستند  خواهند داد.

مسئول بسیج  دانشجویی چهارمحال و بختیاری بیان داشت: شورای نگهبان وظیفه ندارد مجلس را بین جناح‌ها تقسیم کند بلکه وظیفه دارد صلاحیت‌های قانونی را احراز نماید و این چیزی است که رئیس جمهور باید بداند.

راستینه مطرح کردن این موضوع که انتخابات می‌خواهیم چه‌کا را حرفی نابجایی دانست و بیان داشت: باید از رئیس جمهور محترم پرسید انتخابات از آن ملت است یا دولت؟! شما تنها مجری قانون هستید و وظیفه دارید انتخابات را در موعد مقرر برگزار نمائید.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۵ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۳۵:۳۳

14 Feb 2020