۰
plusresetminus
رئیس مجمع خیرین سلامت استان گفت: مجمع خیرین سلامت استان چهارمحال و بختیاری مقام اول کشور را کسب کرد.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پایگاه خبری تحلیلی پیرغار، عباس قادری چوبینی در سفر به فارسان افزود: این مقام را در جهت توسعه فضای فیزیکی بخش سلامت کشور کسب شده است

وی همچنین از ایجاد مرکز درمانی بیماران خاص در مرکز استان خبر داد و افزود: این کلینیک با اعتبار ۱۰میلیارد تومان در سال ۹۴به بهره برداری میرسد که تاکنون زمین و نقشه آن تهیه شده است .

وی از تشکیل دومین مجمع خیرین سلامت استان در شهرستان فارسان خبر داد و افزود: این مجمع در جهت توسعه سلامت و رفع نیازمندی بیماران صعب العلاج فعالیت میکند

در ادامه فرماندار شهرستان فارسان از فعالیت دو خیریه درمانی در این شهرستان خبر داد و افزود ۷۰۰بیمار صعب االعلاج از چهار شهرستان استان از این دو خیریه خدمات در یافت میکنند.

فیروز احمدی در ادامه افزود: این شهرستان ۱۸ بیمار دیالیزی دارد که ۲ نفر آنها آماده پیوند کلیه هستند.

در ادامه امام جمعه فارسان گفت: سلامتی یکی از نعمت های بی بدیل خدادادی است که هم اکنون به شدت مورد تهدید قرار گرفته و مهمتر از همه مشکلات بیماری که خانواده های محروم و بی بضاعت با آن دست و پنجه نرم می کنند و هزینه های سنگین درمان که بهترین کمک در این مورد وجود فعالانه مجمع خیرین سلامت است.

حجت الاسلام حسین جمالی زاده ادامه داد: الحمدالله مردم ما همکاری های خیر خواهانه بسیاری دارند ولی باید این کمک های خیر خواهانه را جهت داد و فرهنگ سازی کرد.

وی تصریح کرد: هم اکنون بحث موازی کاری یکی از آفت ها در امر خیریه هاست که نیاز به وجود مجمع خیرین سلامت وبانک اطلاعات جدی درجهت شناسایی نیازمندان واقعی و بیماران محروم و سپس پیگیری تا رسیدن به نتیجه را دارد که در این امر تمامی نهادهای دولتی و خیریه های مردمی با هماهنگی و برنامه ریزی می توانند این معضل را حل کنند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۲۰:۰۹

1 Jan 2020