۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۷
کد مطلب : ۳۹۰۰۶

راه اندازي کميته هاي تخصصي ستاد ساماندهي امور جوانان در سال جاري

سرپرست گروه ساماندهي امور جوانان چهارمحال و بختياري گفت: با هدف نگاه تخصصي به حوزه جوان، 8 کارگروه تخصصي زير نظر ستاد ساماندهي امور جوانان استان تشکيل و مسائل پيش روي جوانان بررسي خواهد شد.
راه اندازي کميته هاي تخصصي ستاد ساماندهي امور جوانان در سال جاري
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از بام ايران خبر ؛ اردشير جان نثار سرپرست گروه ساماندهي امور جوانان چهارمحال و بختياري امروز در اولين جلسه هماهنگي برگزاري ستادهاي ساماندهي امور جوانان با حضور مدير کل، معاون و پرسنل ستادي معاونت فرهنگي و امور جوانان استان افزود: يکي از دغدغه هاي اداره کل تهيه محتوا و بررسي دقيق مشکلات پيش روي جوانان است بر همين اساس ۸کارگروه تخصصي در اين ستاد تشکيل و به رياست دستگاه هاي متولي مسئوليت رصد مسائل پيش روي جوانان و ارائه راهکار را بر عهده خواهند داشت.

سرپرست اداره ساماندهي امور جوانان استان از برگزاري ۲ جلسه ستاد ساماندهي امور جوانان بصورت استاني و ۲۶ جلسه شهرستاني در سال ۹۶ خبر داد و اضافه کرد: با توجه به ضرورت توجه به امور جوانان، در سال پيش رو بايد حداقل ۱۰ جلسه استاني و ۹۰ جلسه شهرستاني برگزار و بصورت شهرستاني نسبت به پيگيري امور جوانان اقدام گردد.

جان نثار با اشاره به جمعيت ۲۶۴ هزار نفري جوانان ۱۴تا ۲۹ سال استان افزود: ستادهاي ساماندهي بايد جلساتي اختصاصي با موضوع رصد و ارائه راهکار هاي مشخص براي حل مشکلات جوانان در حوزه هاي مختلف باشد و همين موضوع نيز باعث شده تا در سطح کشور، رئيس جمهور به عنوان رئيس ستاد ملي ساماندهي امور جوانان و استانداران نيز به عنوان رئيس ستادهاي استاني منصوب شوند.

وي از هماهنگي با فرمانداران ۹گانه استان براي برگزاري مجدد ستادهاي ساماندهي امور جوانان در شهرستان ها خبر داد و اضافه کرد: در سال گذشته شهرستان لردگان با برگزاري ۸ جلسه، بالاترين آمار را در برگزاري ستادهاي شهرستاني به رياست فرماندار به خود اختصاص داد.

به گفته جان نثارابلاغ فرمانداران به عنوان روساي ستادهاي شهرستاني و همچنين مديران عضو در اولين جلسه ستاد ساماندهي امور جوانان در سال ۹۷ صادر خواهد شد.

گفتني است صدور ابلاغ اعضا، بررسي آخرين وضعيت و اطلاعات جوانان در حوزه هاي مختلف و گراميداشت هفته جوان از دستورکارهاي ستاد ساماندهي فروردين ماه خواهد بود.

انتهاي پيام/۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۳۸:۴۴

29 Dec 2019