:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> هنوز مدارس خشت و گلي در کوهرنگ وجود دارد | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۵
کد مطلب : ۳۷۰۲۶
مدير اداره آموزش و پرورش کوهرنگ

هنوز مدارس خشت و گلي در کوهرنگ وجود دارد

مدير اداره آموزش و پرورش کوهرنگ گفت: در شهرستان کوهرنگ هنوز مدارس خشت و گلي وجود دارد بطوريکه در بسياري از روستاها مدارس از کانکس استفاده مي کنند.
هنوز مدارس خشت و گلي در کوهرنگ وجود دارد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، کورش اکبري رئيس آموزش و پرورش کوهرنگ در جلسه شوراي اداري با بيان اينکه 24 مدرسه استيجاري در شهرستان وجود دارد گفت: هنوز مدارس خشت گلي وجود دارد و آموزش و پرورش اين توان را ندارد که مدارس استاندارد بسازد.

اکبری به مشکلات سرمايشي و گرمايشي مدارس اشاره کرد و افزود: در بيشتر مدارس کوهرنگ ازجمله بازفت و دهستان موگويي از بخاري نفتي استفاده مي‌شود.
 
وي از مسئولان مربوطه خواست براي بازسازي، فراهم کردن فضاي آموزشي و بهبود شرايط فيزيکي مدارس اين شهرستان اقدامات جدي انجام دهند و در کنار آن خيران مدرسه‌ساز با کمک‌هاي خيرخواهانه خود آموزش‌ و پرورش را در جهت پرورش جواناني تحصيل‌کرده، خلاق و باتقوا کمک کنند.
 
اکبري بيان داشت: هنوز به علت عدم پرداخت قبوض مصرفي، برق‌، گاز و آب برخي مدارس در آستانه قطع شدن هستند و معتقديم دولت بايد اين مشکل را حل کند و هزينه آب و برق و گاز مدارس را يکجا به وزارت نيرو پرداخت کند هم اکنون بيش از 350 ميليون بدهي قبوض در شهرستان کوهرنگ داريم.
 
وي تصريح کرد: نبايد مديران مدارس به دنبال حل مشکل برق،‌ آب و گاز مدرسه باشند بلکه بايد توان خود را براي تعليم و تربيت دانش‌آموزان استفاده کنند.

کورش اکبري افزود: توزيع سرانه براي دانش آموزان کوهرنگ در مقايسه با مرکز استان مشکلات زيادي را بوجود آورده است.

رئيس آموزش پرورش کوهرنگ تصريح کرد: 60 درصد دانش آموزان کوهرنگ بعلت مشکلات که دارند در شبانه روزي ها حضور دارند.

اکبري افزود: يک ريال پول اجباري از دانش اموزان دريافت نشده است مگر اينکه از طرف خيرين کمک شود.

انتهاي پيام1026ج /610ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۱ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۱۳:۳۰

31 Jan 2020