۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶
کد مطلب : ۳۸۰۱۶
ريس امور اصناف سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختياري:

اصناف بازوي اقتصادي کشور

ريس امور اصناف سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختياري گفت: اصناف به عنوان بازوي اقتصادي کشور هستند که در شرايط توليد ملي تاثير گذارند.
اصناف بازوي اقتصادي کشور
به گزارش جهانبین نیوز ؛ رحمت الله صفري ريس امور اصناف سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختياري در گفتگو با خبرنگار بام ايران خبر؛ با اشاره به اينکه ظرفيتي که اصناف بعنوان بخش خصوصي و محور اقتصاد مقاومتي دارد تصريح کرد: مشکلاتي که اين قشر از جمله قيمت گذاري در کالا و خدمات هزينه هاي بازرسي و نحوه گروه بندي کالا و رکود با انها روبه رو هستند، بايد نگاه روسا و فعالان به اتحاديه ها و اتاق هاي اصناف نسبت به مسائل در شرايط کنوني تغيير يابد.

صفري با اذعان بر اينکه با به روز کردن توانمندي ها در ديدگاه فرد از غافله خدمت رساني نبايد عقب ماند بيان داشت: اين مسئله امکان ندارد به جز از طريق فراهم کردن آموزش هاي عمومي و تخصصي در واحدهاي زير مجموعه.

وي با بيان اينکه اصناف به عنوان بازوي اقتصادي کشور هستند که در شرايط توليد ملي تاثير گذارند عنوان کرد: در همين راستا لازم است متولين سطح معلومات و ديدگاه هاي فرد را با علوم روز در بخش اصناف آشنا کنند.

صفري خاطرنشان کرد: اتحاديه هاي صنفي بايد به سمتي حرکت کنند تا کسب و کار با سود بيشتر و هزينه کمتر و در نتيجه خدمات رساني مطلوب تر صورت گيرد.

وي تاکيد کرد: با گرفتن مشورت از متخصصان و کارشناسان بايد بتوانيم رقابت را حفظ کنيم.

صفري يادآور شد: دوره هاي آموزشي مي توانند در بهبود آگاهي و عملکرد متصديان واحدهاي صنفي موثر باشد.

آموزش بايد در جامعه و به ويژه حوزه اصناف نهادينه شود

ريس امور اصناف سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختياري گفت : اتحاديه هاي صنفي بايد طوري سياستگذاري کنند که سطح دانش صاحبان واحدهاي صنفي را افزايش دهند.

صفري اظهار کرد: توسعه آموزه هاي عمومي و تخصصي اصناف بايد در جهت بهبود عرضه و تقاضا و رونق کسب و کار صورت پذيرد، بطوري که بتوانيم با رونق کسب و کار موجب افزايش اشتغال و نيروي کار شده و به حقوق مصرف کنندگان ، توليد کنندگان و توزيع کنندگان نيز توجه جدي کرد.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۳۸:۴۱

29 Dec 2019