۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۲
کد مطلب : ۳۶۰۳۶
توديع و معارفه/

امام جمعه جديد لردگان معرفي شد

آئين توديع و معارفه امام جمعه لردگان همزمان با اقامه نماز عيد قربان در مصلي اولي الامر لردگان برگزار شد
امام جمعه جديد لردگان معرفي شد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار سلام لردگان؛ در اين مراسم با شکوه. حجت الاسلام ابوالقاسم عليزاده معاون سياسي شوراي سياست گذاري ائمه جمعه کشور گفت: در عظمت و تأثيرگذاري قرارگاه نمازجمعه همين بس که از ابتداي شکل‌گيري آن تاکنون همواره مورد آماج حملات و تهاجمات فيزيکي، معنوي، سخت و نرم دشمنان داخلي و خارجي قرار داشته است. بهترين گواه، شهداي پرافتخار محراب‌اند.
 عليزاده افزود: اکنون به فضل الهي اقامانه نماز جمعه تقريباً تمام کشور را فرا گرفته و تريبونهاي نمازجمعه به مرز 900 تريبون است و از سنگر نمازجمعه، شبکه رسانه‌اي عظيم و البته قابل اعتماد و اطمينان در پاسداري از ارزشها و آرمانهاي انقلاب اسلامي ساخته، به‌نحوي ابعاد مختلف اين معجزه انقلاب براي دوست و دشمن عيان گرديده است.
وي گفت: مهم‌ترين مؤلفه عزت و پيشرفت و اقتدار کشور و نظام، در گرو همين اتحاد و انسجام مي‌باشد و بايد به‌ هر قيمتي آن‌را پاس‌ داشت.

حجت الاسلام ابوالقاسم عليزاده معاون سياسي شوراي سياست گذاري ائمه جمعه کشور بيان داشت: حضور پرشور و چشمگير نوجوانان و جوانان انقلابي بر نفوذناپذيري مهم‌ترين خاکريز انقلاب اسلامي در برابر توطئه‌ها و فتنه‌هاي دشمنان خواهد افزود و در واقع روح و جان قرارگاه نمازجمعه، جواناني هستند که بقاء و ماندگاري و جاودانگي آن‌را تضمين مي‌نمايند.

وي ضمن قدر داني از زحمات حجت الاسلام حسن انصاري که به مدت 18سال در لردگان به عنوان امام جمعه منشا خدمات بزرگي بودند تقدر و حجت الاسلام سيد مهدي تاجزاد را به عنوان امام جمعه شهر لردگان به ممدت سه سال معرفي نمودند.
انتهاي پيام /630 ل
 
مرجع : سایت خبری سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۴۶:۱۷

7 Jan 2020