۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۴
کد مطلب : ۴۱۰۷۶
عبدالله گنجی مدیرمسئول روزنامه جوان در مراسم 9 دی؛

وقایع عاشورای ۸۸، حماسه ۹ دی را رقم زد/دشمن به دنبال آلودگی فضای مذهبی کشور است

مدیرمسئول روزنامه جوان گفت: حماسه ۹ دی متاثر از عاشورا بود و آنچه در عاشورای ۸۸ اتفاق افتاد ۹ دی را رقم زد.
وقایع عاشورای ۸۸، حماسه ۹ دی را رقم زد/دشمن به دنبال آلودگی فضای مذهبی کشور است
به گزارش جهانبین نیوز، عبدالله گنجی مدیرمسئول روزنامه جوان در اجتماع بزرگ تجلی بصیرت و میثاق با ولایت که در مصلی بزرگ شهرکرد برگزار شد اظهار کرد: حماسه ۹ دی متاثر از عاشورا بود و آنچه در عاشورای ۸۸ اتفاق افتاد ۹ دی را رقم زد.

وی با اشاره به اینکه عاشورا به‌عنوان نقطه عطف تاریخ تشیع مطرح است افزود: همین نقطه عطف در وقایع سال ۸۸ کمک‌ساز شد.

گنجی به عاشوراهای حماسه‌ساز در سال‌های ۴۲، ۵۷ و ۸۸ اشاره و تاکید کرد: این اکسیر تشیع را باید قدر دانست چون سِر استقامت تشیع در طول تاریخ و خصوصا انقلاب در عاشور است.

مدیرمسئول روزنامه جوان بیان داشت: در عرف بین‌الملل قدرت برای کشوری است که جمعیت، وسعت و ثروت بیشتری داشته باشد، ما در مقابل آمریکا هیچ یک از این فاکتورها را نداریم اما رمز استقامت ۴۰ ساله ما این است که ما الگوهایی چون سیدالشهدا را داریم.

وی خاطرنشان کرد: باید یادمان باشد ۹ دی و انقلاب را از عاشورا داریم، قبل از امام خمینی (ره) خیلی‌ها با رژیم پهلوی درگیر شدند اما پیروز نشدند.

گنجی با تاکید بر اینکه در عاشورای ۵۷ پیروزی انقلاب اسلامی رقم خورد افزود: در آبان‌ماه ۵۷ بود که شاه با دیدن جمعیت معترض مردم تصمیم به فرار گرفت و تا زمانی که ملت ایران عاشورا را دارند دشمنان نمی‌توانند کاری انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه از انقلاب مشروطه تا انقلاب اسلامی ایران که ۷۰ سال است مردم ایران هیچ نقشی نداشتند اضافه کرد: این یعنی تا قبل از حضور امام خمینی (ره) مردم هیچ هویتی نداشتند.

وی با اشاره به اینکه ما ۴۰ سال است که انقلاب کرده ایم بیان داشت: آمریکا از همان ابتدای انقلابمان همواره به دنبال سرنگونی جمهوری اسلامی بود و ۱۰ سال اول به نظام ما تمرکز کرده و با جنگ سخت میخواست ما را سرنگون کند.

گنجی با بیان اینکه بعد از عملیات کربلا پنج دشمن به این نتیجه رسید که براندازی جمهوری اسلامی فایده ای ندارد عنوان کرد: دشمن بعد از جنگ تحمنیلی به دنبال این بود تغییر رفتار بدهد و از درون نظام باید به هدف خود برسد و به خاطر همین بیشتر به دنبال نخبگان بودند .

وی عنوان کرد: دشمن همواره به دنبال این بود که براندازی انقلاب اسلامی از درون باید صورت گیرد و کسانی را باید پیدا می کردند که میوه چینی برای آن ها اتفاق افتد و از آن بهره ببرند و این چیزی بود که در فتنه ۸۸ اتفاق افتاد.

گنجی با بیان اینکه یادگیری انقلاب برای دشمن سخت بود اذعان داشت: آمریکائی ها به این نتیجه رسیدند که باید بر خود ملت ایران تمرکز کنند چراکه با فشار فرهنگی و تهدید نظامی تنها یک عده را تحت تاثیر قرار می دهد.

وی یادآور شد: اقتصاد می تواند همه مردم را درگیر کند و راهبرد اساسی آمریکائی ها در این مرحله این است که ملت ایران را بر سر دو راهی قرار دهندکه ملت تصمیم بگیرند کدام روش را انتخاب کنند.

گنجی افزود: دشمن به ملت ایران می خواهد بفهماند که اگر رفاه می خواهند باید انقلاب را رها کنند و اگر انقلاب می خواهند باید تحریم شوند و فشارهای اقتصادی را روز به روز افزایش می دهند.

وی با اذعان بر اینکه دشمن فشار روانی و اقتصادی را با هدف بی ثباتی دارد دنبال می کند یادآور شد: منافقین و سلطنت طلب ها به آن ها مشاورده دادند آن ها می دانند که مستضعفین کسانی نیستند که مقابل جمهوری اسلامی بایستند.

دشمن به دنبال این است که فضای مذهبی کشور را دچار آلودگی کند


گنجی با بیان اینکه آخرین تدبیر و تاکتیک آمریکا آنجا ست که به این جمع برسند که اقتصاد کافی نیست و باید مسائل سیاسی و مذهبی را نیز پیش ببرند خاطر نشان کرد: دشمن برای این کار خود یک راهبرد جدید را انتخاب کرده است آن ها به دنبال این هستند که جریان مذهبی کشور را دچار آلودگی ذهنی کنند.

وی با اشاره به اینکه دشمن می خواهد جریان مذهبی کشور را از بین ببرد و قرارگاه مجازی را برای منافقینی که از عراق انتقال دادند ایجاد کردند بیان داشت: بسیاری از پست های فضای مجازی و شبکه های اجتماعی را به گونه ای طراحی می کنند که به ذائقه حزب اللهی ها خوش آید و این تولیدات منافقین است.

عملیات روانی دشمن بر ملت ما متمرکز است


مدیر مسئول روزنامه جوان با اشاره به اینکه عملیات روانی دشمن بر ملت ما متمرکز است و تلاش می کنند که با رسانه های فارسی زبان این کار را محقق کنند بیان داشت: ما باید همواره روی این مسئله هوشیار باشیم.

گنجی با تاکید بر اینکه ما در شرایط سختی قرار گرفته ایم و همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند سال ۹۸ را باید مراقب باشیم چراکه دشمن اهدافش را هر ۱۰ سال یک بار انجام می دهد اظهار کرد: متاسفانه دشمن بر روی نفت ما تمرکز کرده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ایستادگی ملت ما در مقابل دشمن حتمی است و نخواهیم گذاشت که دشمن به اهداف خود برسد.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۰۴:۵۸

27 Dec 2019