۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۱
کد مطلب : ۴۰۰۸۶
امام جمعه لردگان:

از دستگاه قضائى انتظار است كه با همه مفسدان اقتصادى فارغ از گرايش‌هاى سياسى با قاطعيت برخورد نمايند

حجت الاسلام سید مهدی تاج زاد امام جمعه لردگان گفت: از دستگاه قضائى انتظار آن است كه با همه مفسدان اقتصادى فارغ از گرايش‌هاى سياسى با قاطعيت برخورد نمايد، چراكه اين مساوات، لازمه مبارزه با فساد و رمز اعتباربخشى و اعتمادسازى به عملكرد دستگاه قضايى است.
از دستگاه قضائى انتظار است كه با همه مفسدان اقتصادى فارغ از گرايش‌هاى سياسى با قاطعيت برخورد نمايند
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام سید مهدی تاج زاد امام جمعه لردگان در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تسلیت به مناسبت شهادت امام محمد باقر(ع) و تشریح صفات ایشان برای نمازگزاران گفت: امام محمد باقر(ع) ویژگی های عبادی، سیاسی و علمی بسیاری داشت و لازم است ما با مطالعه سیره و سبک زندگی ایشان با این صفات آشنا شویم .

مسؤولان براى عبور از مشكلات موجود بايد كمر همت ببندند

امام جمعه لردگان در ادامه سخنان خود به ديدار اقشار مختلف مردم از استان‌هاى مختلف کشوربا مقام معظم رهبرى اشاره کرد و گفت: در اين ديدار معظم له سخنان مهمى را ايراد فرمودند كه در محورهاى ذيل مى‌توان خلاصه كرد:

مشكلات اقتصادى كشور عمدتا ريشه داخلى دارد و مشكلات موجود زائيده نحوه مديريت و سياستگذارى‌هاى دستگاه اجرايى است.

وی افزود: بنابراين طبيعى است كه يكى از مطالبات جدى مردم، تغيير در تيم اقتصادى و وزارتخانه‌هاى مربوطه باشد چراكه بی‌تدبيرى‌ها و سياست‌هاى غلط در اين حوزه‌ها باعث مشكلات عديده‌اى ازجمله چوب حراج زدن بر ذخاير طلا و ارز كشور و افزايش لجام گسيخته قيمت‌ها شده است.

خطیب جمعه لردگان با اشاره سخنان رهبر انقلاب گفت: فساد، يك اژدهاى هفت‌سر است كه بايد با آن به‌طور كامل و جدى مقابله شود، قوه مجريه، مقننه، دستگاه‌هاى امنيتى و نظارتى بايد گلوگاه‌هاى فساد را مسدود نمايند. در اين ميان قوه قضاييه بايد با همه توان به ميدان مبارزه بيايد چراكه بناى نظام، برخورد قاطع و بدون ملاحظه با مفسد است.

تاج زاد به محور دوم سخنان رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: معظم له فرمودند: با آمريكا به‌علت وجود استدلال‌هاى دقيق، تجربه گذشته و ضررهاى فراوان مذاكره با يك رژيم متقلب و زورگو مذاكره نخواهيم كرد چراكه مذاكره با رژيم زورگو و پرتوقع آمريكا وسيله‌اى براى رفع يا كاهش دشمنى آن‌ها نيست بلكه دادن ابزارى به آمريكا است كه با آن مى‌تواند بيشتر و بهتر اعمال دشمنى كند و اهداف خود را پى بگيرد.

امام جمعه لردگان محور بعدی سخنان رهبر انقلاب بر اقتدار نظام ایران بود و گفت: اقتدار نظامى ايران باعث شده تا تهديد نظامى و وقوع جنگ از دستور كار دشمن خارج شود زيرا جمهورى اسلامى و ملت ايران ثابت كرده‌اند به هر متجاوزى، ضربه بزرگ‌ترى وارد خواهد كرد.

روز عرفه؛ روز طلب مغفرت و نیایش انبیا و اولیاى الهى از آدم تا خاتم(ع)

خطیب جمعه لردگان در ادامه گفت: روز عرفه، فرصت عبادت این روز و روى آوردن به درگاه الهى براى توبه و استغفار و مناجات، از آدم ابوالبشر تا اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) به‌ویژه وجود مقدس حضرت سیدالشهدا خود گویاى عظمت این روز و اهمیت آن براى توبه و استغفار و راز و نیاز با معبود و قرب الهى در این ظلمتكده دنیاى فانى است.

وی به مناسبت ۲۶ مرداد؛ سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامى را گرامی دانست.

حجت الاسلام سید مهدی تاج زاد در پایان، به ۳۰ مرداد روز مسجد اشاره نمود و ضمن گرامیداشت این روز گفت: مسجد بر همه چیز تقدم دارد بنابراین لازم است ارزش و جایگاه مسجد در بین مردم حفظ شود و درخواست ما این است که همه مردم به خصوص جوانان مسجدی شوند و سعی کنید جونان را به حضور در مساجد ترغیب و تشویق نمایید.

انتهای پیام/۶۳۰ ل
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۴۶:۳۸

27 Dec 2019