۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۱
کد مطلب : ۲۳۰۷۶
گلايه ورزشکاران شهرستان اردل/

سالن تختي اردل در تاريکي به سر مي برد

وضعيت سالن تختي شهرستان اردل از نظر روشنايي و کف پوش نابسامان است و لازم است که مسئولان توجه جدي به اين موضوع داشته باشند تا هم ورزشکاران بتوانند استفاده مناسبتري از اين سالن‌ها داشته باشند و هم سلامت آنها به خطر نيافتد.
سالن تختي اردل در تاريکي به سر مي برد
به گزارش جهانبین نیوز به نه نقل از پايگاه خبري تحليلي هفت چشمه، سالن ورزش تختي شهر اردل در حال حاضر از ۲۰ لامپ موجودي که مي بايست در آن وجود داشته باشد فقط ۷ عدد از آن روشن و سالم است و ۱۳ عدد ديگر آن يا خاموش است يا وجود ندارند و حدود ۶ ماه است که روشنايي اين سالن کم است و ورزشکاران از اين موضوع ناراضي هستند.

جمعي از ورزشکاران با تماس تلفني با خبرنگار هفت چشمه در خصوص اوضاع نابسامان وضعيت سالن ورزش تختي اردل اظهار داشتند: نور و روشنايي سالن تختي از حداقل استاندارهاي لازم برخوردار نيست و با توجه به اينکه نور سالن کافي نيست و کف سالن هم به رنگ زرد است بازتاب اين نور مطلوب نيست و چشم را اذيت مي کند .

اين ورزشکاران با گلايه شديد از اين وضعيت گفتند با توجه به اين که اکثر هيئت ها دراين سالن فعاليت ورزشي دارند انتظار داريم از مسئولين ورزش تا هر چه زودتر اين مشکل را برطرف کنند.

از مسئولین انتظار مي رود در شرايطي که بيشتر فعاليت هاي ورزشي در سالن تختي برگزار مي شود دستي به سر و روی آن کشیده و از اين اندک داشته هاي شهر اردل بخوبي مراقبت نمايند تا شاهد صدمات مالی و جاني ورزشکاران نباشيم .


انتهاي پيام/۱۰۲۴ج/۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۳۴:۴۱

28 Dec 2019