۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۵
کد مطلب : ۲۰۰۰۶
معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندار:

تا پایان سال 94 کلیه خدمات مورد نیاز مردم از طریق دفاتر پیشخوان دولت انجام گیرد

هم اکنون 157 خدمت توسط این دفاتر انجام می شود که پیش بینی می شود تا پایان سال 94 کلیه خدمات مورد نیاز مردم از طریق دفاتر پیشخوان دولت انجام گیرد.
تا پایان سال 94 کلیه خدمات مورد نیاز مردم از طریق دفاتر پیشخوان دولت انجام گیرد
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز سیامک سلیمانی در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه استان ضمن تبریک هفته وحدت و فرا رسیدن میلاد پیامبر(ص) گفت: جامعه ای پویاست که مطبوعات و رسانه های پویایی داشته باشد.

سلیمانی افزود: هر جامعه ای که بخواهد به سوی توسعه حرکت کند باید مطبوعات را تقویت کند و تقویت مطبوعات پیشرفت و توسعه استان و کشور را در پی دارد.

وی با اشاره به فعالیت 4 حوزه آموزش و پژوهش، اداری و مالی، فناوری و اطلاعات و منابع انسانی و تحول اداری در معاونت توسعه مديريت و منابع انساني استانداری به تشریح وظایف و عملکرد این قسمتها پرداخت.

سلیمانی با اشاره به راه اندازی ویدئو کنفرانس در استانداری بیان کرد: از طریق این ویدئو کنفرانس ها به راحتی می توان با فرمانداری ها، استانداری های دیگر و وزارت کشور ارتباط برقرار کرد.

وی از راه اندازی طرح توسعه شبکه استانی دولت خبر داد و گفت: 85 دستگاه استان به این شبکه وصل اند.

سلیمانی با بیان اینکه حدود 31 خدمت از دستگاههای مختلف احصا و به دفاتر پیشخوان دولت واگذار شده است تصریح کرد: هم اکنون 157 خدمت توسط این دفاتر انجام می شود که پیش بینی می شود تا پایان سال 94 کلیه خدمات مورد نیاز مردم از طریق دفاتر پیشخوان دولت انجام گیرد.

وی گفت: سیستم جامع استانداری و فرمانداری ها نیز از ابتدای سال 94 عملیاتی می شود.

معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندار از اجرای تدوین سند ICT استان، تهیه داشبورد الکترونیکی، شهر الکترونیک و توسعه شبکه استانی خبر داد و تصریح کرد: راه اندازی این پنج خدمت نیازمند 30میلیارد ریال اعتبار است.

وی ضمن تاکید بر فرهنگ سازی در خصوص اجرای دولت الکترونیک از اجرای پایلوت طرح شهرکرد شهر الکترونیک در آینده ای نزدیک خبر داد.

سلیمانی از انجام مراحل تبدیل وضعیت استخدامی های سال 91 و 92 در کارگروه استخدام خبر داد و گفت: مراحل مصاحبه و گزینش این افراد انجام و تا پایان سال 93 این افراد جذب می شوند.

وی از راه اندازی اتاق فکر تدبیر و توسعه استان در اداره کل آموزش و پژوهش استانداری خبر داد و اظهار کرد: همطراز آن در حدود 30 اداره این اتاق فکر تشکیل شده است.

سلیمانی با اشاره به راه اندازی آموزش مجازی برای کارکنان گفت: این طرح با هدف کاستن رفت و آمدها و صرفه جویی در وقت و هزینه و دسترسی آسانتر به صورت آموزش و امتحان از راه دور انجام می شود.


انتهای پیام/1020ج

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۴۰:۱۶

13 Feb 2020