۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸
کد مطلب : ۳۱۷۱۶
استاندار چهارمحال و بختياري:

بهره برداري از پروژه هاي نيمه تمام هرچه سريعتر تعيين تکليف شود

استاندار چهارمحال و بختياري گفت: دعوت از سرمايه گذاران داخلي و خارجي به منظور واگذاري پروژه هاي نيمه تمام به آنان با هدف تسريع در تكميل و بهره برداري از اين پروژه ها بايد در دستور كار مسئولان دستگاه هاي اجرايي چهارمحال و بختياري قرار گيرد.
بهره برداري از پروژه هاي نيمه تمام هرچه سريعتر تعيين تکليف شود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر؛ قاسم سليماني دشتكي استاندار چهار محال و بختياري در نشست بررسي واگذاري پروژه هاي عمراني نيمه تمامي چهارمحال و بختياري به بخش خصوصي تأكيد كرد: يك هزار و ۱۱۳ پروژه قابل واگذاري و غيرقابل واگذاري به بخش خصوصي در اين استان شناسايي شده كه اين تعداد پروژه ۱۳ هزار و ۷۰۰ ميليارد ريال ارزش دارند.

وي افزود: از اين تعداد ۴۲ پروژه قابليت عرضه به بخش خصوصي را دارند كه اطلاعات آن به همراه مستندات، قوانين و دستورالعمل هاي مربوطه در سايت سازمان برنامه و بودجه چهارمحال و بختياري قابل دستيابي است.

سليماني دشتكي تصريح كرد: اهميت و الزامات واگذاري پروژه ها به بخش خصوصي بايد مورد توجه مديران دستگاه هاي اجرايي در چهارمحال و بختياري باشد.

استاندار چهارمحال و بختياري بيان داشت: واگذاري پروژه هاي نيمه تمام به بخش غيردولتي و خصوصي با رعايت قوانين و مقررات بايد تسريع شود.

وي اضافه كرد: دستگاه هاي اجرايي مي توانند از طريق فروش املاك مرغوب و يا واگذاري به بخش خصوصي نسبت به تعيين تكليف پروژه هاي نيمه تمام خود اقدام كنند.

سليماني دشتكي عنوان داشت: در غير اينصورت با توجه به شرايط سخت اقتصادي و مالي كشور دولت قادر به تامين اعتبار براي تكميل و بهره برداري از پروژه هاي نيمه تمام نيست.

وي افزود: البته با تغيير كاربري برخي پروژه ها و ايجاد ارزش افزوده ناشي از فروش آن ها مي توان نسبت به تامين اعتبار لازم براي تكميل و بهره برداري از تعدادي پروژه هاي نيمه تمام در چهارمحال و بختياري اقدام كرد.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۵۷:۱۱

15 Feb 2020