۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵
کد مطلب : ۳۷۷۵۶
استاندار در شوراي برنامه ريزي و توسعه چهارمحال و بختیاری:

کارآمدي، شاخص اصلي عزل و نصب مديران

استاندار چهارمحال و بختياري گفت: کارآمدي از شاخص هاي اصلي عزل و نصب مديران بوده و مديران کنوني تا زمان حضور در تصدي مديريتي خود بايد تلاشگر و کارآمد باشند.
کارآمدي، شاخص اصلي عزل و نصب مديران
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از بام ايران خبر؛ اقبال عباسي در شوراي برنامه ريزي و توسعه چهارمحال و بختياري تأکيد کرد: شايعات بسياري به ويژه در فضاي مجازي درخصوص عزل و نصب مديران استان منتشر شده که بي شک منطبق بر واقعيت نيست.

وي افزود: برخي عنوان مي کنند که نمايندگان مردم در مجلس شوراي اسلامي و يا افراد مؤثر در تعيين مديران سهميه بندي کرده اند که با رد تمامي اين گفته ها تأکيد مي کنم ضمن اعتقاد به مشورت سهمي براي کسي قائل نيستم.

عباسي تصريح کرد: مديران دستگاه هاي اجرايي چهارمحال و بختياري از استفاده امکانات دولتي خارج از وقت اداري خودداري کنند.

وي بيان داشت: گلايه هاي بسياري مبني بر استفاده از خودروهاي دولتي از سوي کارمندان دولت در خارج از زمان اداري وجود داشته که در اين خصوص همگان ملزم به استفاده از خدمات مطابق با آئين نامه هاي موجود هستند.

استاندار چهارمحال و بختياري اضافه کرد: انجام تدارکات لازم براي آغاز مطالعات علمي درخصوص تکميل چرخه توليد در استان ضرورت دارد.

وي عنوان داشت: به زودي شناسايي ظرفيت هاي اولويت دار چهارمحال و بختياري براي انجام فعاليت هاي اقتصادي در راستاي تکميل زنجيره توليد از سوي يک مؤسسه دانشگاهي و علمي آغاز مي شود.

عباسي اظهار کرد: اميدواريم با الگوگيري از روش هاي مطالعاتي انجام شده در شهرستان قلعه گنج کرمان بتوان زمينه رشد و توسعه همه جانبه چهارمحال و بختياري را فراهم کرد.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۳۹:۴۳

9 Jan 2020