۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۳
کد مطلب : ۲۱۷۲۶
مسئول بسیج هنرمندان چهارمحال و بختیاری:

رسالت هنرمندان، تبیین مرز هنر اسلامی و انقلابی با هنر آمریکائی است

بزرگترین هنر هنرمندان ما تبیین مرز هنر اسلامی و انقلابی با هنر آمریکائی، و استکبار ستیزی آثار هنری هنرمندان است.
رسالت هنرمندان، تبیین مرز هنر اسلامی و انقلابی با هنر آمریکائی است
به گزارش جهانبین نیوز؛ مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان گفت: به مناسبت سالروز شهادت سید شهیدان اهل قلم "شهید سید مرتضی آوینی" و هفته هنر انقلاب اسلامی و همچنین بزرگداشت روز بسیج هنرمندان، اولین جلسه شورای عالی قشر هنرمندان با حضور مسئولین انجمن های هنری ادبی استان در محل سالن جلسات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرکرد برگزار شد.

محمدرضا سلیمانی، افزود: در این جلسه که با موضوع تهیه برآورد وضعیت هنری ادبی سازمان بسیج هنرمندان استان تشکیل شده بود، پیرامون تهیه سند راهبردی بسیج هنرمندان تبادل نظر گردید.

وی، با اشاره به ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و سلاله پاکش حضرت امام خمینی(ره)، به تشریح سیره شهدای شاخص سال ۱۳۹۴ و معرفی شهید نادر مهدوی و شهیده طیبه واعظی به عنوان شهدای شاخص بسیج پرداخت.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان چهارمحال و بختیاری در ادامه به بیان مطالبی پیرامون هنر انقلابی و رسالت هنرمندان در این برهه از زمان اشاره کرد و گفت: بزرگترین هنر هنرمندان ما تبیین مرز هنر اسلامی و انقلابی با هنر آمریکائی، و استکبار ستیزی آثار هنری هنرمندان است.

سلیمانی، با اشاره به برنامه های سازمان بسیج هنرمندان استان به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی، یاد و خاطره شهید حمیدرضا نظام را گرامیداشت و افزود: شهید حمید رضا نظام از شهدای عرصه موسیقی است که به عنوان شهید شاخص سال ۹۴ سازمان بسیج هنرمندان معرفی و سیره و زندگی این شهید بزرگوار به عنوان الگوی هنرمندان در شرائط کنونی معرفی شده است.

وی، به موضوع شبکه سازی بسیجیان هنرمند بالاخص در کانونهای تابعه پرداخت و انسجام بخشی و تقویت بعد آموزشی و تربیت هنرمندان متعهد و آموزش دیده را یکی از محور های برنامه های سال ۹۴ بسیج هنرمندان اعلام کرد.

گفتنی است:‌در این جلسه بر تهیه سند راهبردی بسیج هنرمندان در سال ۹۴ و فعال سازی مجمع و شورای عالی قشر در سطح سازمان و کانونهای تابعه و بهره گیری از تجارب و اندوخته های هنرمندان در تدوین سند هنر استان، تأکید شد.

شایان ذکر است: برگزاری جشنواره های فیلم کوتاه، عکس و شعر و همچنین آواها و نواهای بسیج با رویکرد محلی-انقلابی و ارزشی در سال ۹۴ از برنامه های سازمان بسیج هنرمندان استان چهارمحال و بختیاری عنوان شد.


انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۴۴:۵۷

29 Dec 2019