۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۸
کد مطلب : ۲۶۷۷۶
رئيس آموزش و پرورش شهرستان سامان خبر داد

جذب 50 نفر آموزش‌يار سوادآموزي در شهرستان سامان

رئيس آموزش و پرورش شهرستان سامان گفت: 50 نفر آموزش‌يار سوادآموزي در راستاي از بين بردن بي‌سوادي در شهرستان سامان جذب شده‌اند.
جذب 50 نفر آموزش‌يار سوادآموزي در شهرستان سامان
به گزارش جهانبین نیوز محمد دهقاني در گفت‌وگو با خبرنگار سامان ما با بيان اينکه اقدامات در در زمينه سوادآموزي در سطح شهرستان ارائه شده است اظهار داشت: براساس آمار پيش‌بيني شده کمتر از ۱۲۰ نفر بي‌سواد در سطح شهرستان سامان وجود دارد که البته اين افراد در گروه سني ۱۰ تا ۴۹ سال قرار دارند و گروه مخاطب ما هستند که با جذب، آموزش و به کارگيري نزديک ۵۰ نفر آموزش‌يار سوادآموزي اميدواريم بتوانيم بي‌سوادي را در سطح شهرستان ریشه‌کن کنیم.

وي همچنين از قول مساعد معاونت سوادآموزي در تشويق و ايجاد انگيزه آموزش‌ياران خبر داد و افزود: در نظر داريم علاوه‌بر اعتبار تعيين شده مختص هر سوادآموز مبلغي فوق‌العاده به عنوان پاداش از محل اعتبارات اداره کل دريافت و پرداخت کنيم.

دهقاني بيان داشت: تمامي افراد و خصوصا همکاراني که در معرفي افراد بي‌سواد همراهي و همکاري داشته باشند به نحو مطلوب و مقتضي تقدير و تجليل خواهند شد، بحث و تبادل‌نظر اعضا پيرامون راه‌هاي از بين بردن بي‌سوادي در سطح شهرستان از راه جذب، تشويق و حمايت سوادآموزان صورت می‌پذیرد.

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۱۴:۳۸

30 Dec 2019