۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۰
کد مطلب : ۲۷۵۸۶

تاکيد فرماندار بروجن بر حفظ وحدت و همدلي در انتخابات

فرماندار بروجن با بيان اين که دوره انتخابات زودگذر است، تاکيد کرد: همه گروه‌ها، جناح‌ها و اقشار مختلف شهرستان بايد ضمن حفظ خونسردي و احترام متقابل و رعايت قوانين انتخابات، حفظ وحدت و همدلي را سرلوحه عمل خويش قرار دهند.
تاکيد فرماندار بروجن بر حفظ وحدت و همدلي در انتخابات
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، سيد سيف‌ا... فياضي در نشست كميته تبليغات و اطلاع‌رساني ستاد انتخابات كه با حضور مسئولين روابط عمومي دستگاه‌هاي اجرايي و اصحاب مطبوعات برگزار شد، برحفظ وحدت و همدلي آحاد مختلف جامعه، گروه‌ها و اقشار مختلف مردم شهرستان تاكيد كرد.

فياضي افزود: دوره انتخابات زودگذر است و همه گروه‌ها، جناح‌ها و اقشار مختلف شهرستان بايد ضمن حفظ خونسردي و احترام متقابل و رعايت قوانين انتخابات، حفظ وحدت و همدلي را سرلوحه عمل خويش قراردهند.

رئيس ستاد انتخابات شهرستان شركت در انتخابات را وظيفه شرعي و ملي همگان دانست و گفت: روابط عمومي‌ها بايد با اميدبخشي به مردم بويژه جوانان زمينه حضور گسترده و باشكوه درانتخابات را فراهم نمايند.

وي با تشريح روند فعاليت ستاد انتخابات شهرستان از آمادگي همه عوامل اجرايي، نظارت، بازرسي، انتظامي و حفاظتي خبر داد و افزود: همه عوامل انتخابات عهد و پيمان بسته‌ايم كه حافظ و امانت‌دار رأي مردم باشيم.

فياضي همچنين از برخورد جدي با متخلفين در روز انتخابات خبر داد و گفت: مصمم هستيم با همكاري عوامل انتظامي و قضايي در روز اخذ رأي با متخلفين به جديت برخورد نماييم.

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۱۰:۰۹

22 Jan 2020