۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۴
کد مطلب : ۲۵۵۰۶
در شهرستان سامان/

اولين هماييش ياوران فرهنگ برگزار شد

فرماندار شهرستان سامان از برگزاري اولين همايش ياوران فرهنگ در شهرستان سامان خبر داد.
اولين هماييش ياوران فرهنگ برگزار شد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سامان ما، سعيد صالحي اردلي با اشاره به برگزاري اولين همايش ياوران فرهنگ با حضور، فرهنگيان، مسئولين فرهنگي شهرستان ، متمدين و ... ، اظهار داشت: هدف از برگزاري اين همايش بستر سازي لازم براي اجراي طرح ياوران فرهنگ در شهرستان، تقويت سطح آموزشي و زير ساختي مدارس ، استفاده تخصصي از نظرات تمامي اقشار جامعه عنوان کرد.

صالحي با بيان اينکه استفاده از نخبگان و فعالان فرهنگي در سطح شهرستان موجب تقويت بنيه آموزشي در سطح شهرستان مي شود، اذعان داشت: در اين همايش هيات امنايي طرح ياوران فرهنگ انتخاب و در اينده نزديک آيين نامه طرح ياوران فرهنگ تهيه و تدوين خواهد شد.

وي با اشاره بر اينکه ظرفيت هاي خوب فرهنگي در شهرستان موجود است که نشان از پتانسيل بالا اين شهرستان در اين زمينه است که بايد مورد استفاده قرار گيرد، عنوان کرد: بايد زمينه مشارکت ، اطلاع رساني و تصميم سازي با حضور مردم و تمامي اقشار جامعه صورت گيرد.

صالحي با تاکيد بر اينکه طرح ياوران فرهنگ شهرستان سامان از سال گذشته کار خود را آغاز کرده است، بيان داشت: هدف از اين همايش ها و کارگروه ها اطلاع رساني است ، بيان داشت: دستور العمل ياوران فرهنگ ارتقاء آموزش، پرورش و امکانات است.

وي با بيان اينکه در نظام جمهوري اسلامي مردم همه پشتيبان بوده اند و اگز مشارکت مردم نباشد هيچ گونه توفيقاتي براي نظام شکل نخواهد گرفت، اذعان داشت: در اينده اگر مشارکت فکري، مالي، و پشتيباني مردم نباشد ما در هيچ زمينه اي موفق نخواهيم بود.

انتهاي پيام1020ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۳۷:۵۳

29 Dec 2019