۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۱
کد مطلب : ۲۲۵۳۶

دکه هاي فروش مواد غذايي و سوغات در کوهرنگ ساماندهي مي شوند

دکه های فروش مواد غذائي و سوغات محلي واقع در مناطق گردشگري شهرستان کوهرنگ ساماندهي مي شوند.
دکه هاي فروش مواد غذايي و سوغات در کوهرنگ ساماندهي مي شوند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، با توجه به اهميت وضرورت ساماندهي دکه هاي فروش مواد غذائي و سوغات محلي موجود در مناطق گردشگري شهرستان کوهرنگ جلسه اي با حضور بخشدارمحترم مرکزي، رئيس محترم  اداره صنعت،معدن وتجارت و جمع کثيري از دکه داران اين شهرستان در محل سالن جلسات اداره صنعت،معدن و تجارت برگزار گرديد.

مهراب جمالپور رئيس اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان کوهرنگ در اين جلسه با اشاره به برنامه ريزي صحيح جهت رفع چالش ها و مشکلات ناشي از استقرار دکه ها در سطح شهرستان و توجه به مقوله زيباسازي محيط شهري باتوجه به توريستي بودن منطقه و حضور زيادي  از گردشگران و تفرج کنندگان به اين شهرستان افزود: رونق صنعت گردشگري در شهرستان  نياز به همکاري جمعي و نگاه عمومي دارد.

جمالپور بيان داشت: لازم است تمام دستگاه هاي ذيربط در تقويت زيرساخت ها و توسعه و گسترش اين صنعت همکاري مطلوبي داشته باشند چرا که افزايش مدت اقامت مسافران و گردشگران در شهرستان تنها در سايه ارتقاء و تامين زيرساخت ها در اين حوزه امکان پذير است.

وي ازهمه صنوف دکه دار درشهرستان خواست با رعايت قوانين نظام صنفي علي الخصوص درج قيمت بر روي اجناس و رعايت حقوق مصرف کنندگان محترم ، رفتار مناسب با مشتريان جهت نشر و ترويج فرهنگ بومي ومحلي منطقه تمام تلاش خود را جهت رفاه حال گردشگران محترم بکار گيرند.

در ادامه اين جلسه فرزاد حسيني بخشدار مرکزي  با تاکيد بر اين که صنعت گردشگري موتور محرک اقتصاد کشور است افزود: شهرستان کوهرنگ  منابع طبيعي منحصر به فرد داشته و محل مناسبي براي سرمايه گذاري بخش خصوصي است که بايد از اين ظرفيت هاي موجود در اين شهرستان به نحو شايسته در راستاي توسعه همه جانبه منطقه استفاده شود.

وي از مسئولين ذيربط خواست نسبت به تهيه زير ساخت موجود در کمترين زمان ممکن توام با مطالعه دقيق و برنامه ريزي صحيح اقدام کنند تا بر اساس اين زير ساختها ساماندهي ورودي و خروجي هاي مناطق گردشگري ، ايجاد غرفه هاي سوغات محلي و صنايع دستي و دکه هاي فروش مواد غذائي در کمترين زمان ممکن صورت پذيرد.

بخشدارمحترم مرکزي در ادامه گفت: دستگاه هاي اجرايي ذيربط بايد براي جلوگيري از فعاليت هاي مشاغل مزاحم با در نظر گرفتن موقعيت و کاربري هاي موجود با همکاري و تعامل يکديگر نسبت به سر و سامان بخشيدن محدوده محورها و مناطق نمونه گردشگري تا تهيه طرح جامع گردشگري شهرستان گام هاي موثرتري بردارند.
 
شايان ذکر است درپايان اين جلسه مصوب گرديد، دکه داران فاقد مجوز فعاليت دراسرع وقت نسبت به اخد پروانه کسب اقدام نمايند و در غير اينصورت برابر قوانين نظام صنفي با متخلفين برخورد خواهد شد.
 
 
انتهاي خبر/۱۰۲۴ج/۶۱۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۰۵:۳۳

1 Feb 2020