۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰
کد مطلب : ۳۶۴۹۶
تبلور عشق به امام حسين(ع)

کاروان پياده انصارالحسين به بروجن رسيد

کاروان پياده ارادتمندان به امام حسين (ع) که از مشهد به راه افتاده و به سمت کربلا حرکت مي‌کند به شهر بروجن رسيد.
کاروان پياده انصارالحسين به بروجن رسيد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، کاروان پياده انصار الحسين (عليه السلام) که از مشهد مقدس به سوي کربلا در حرکت است با استقبال پرشور مردم وارد شهر بروجن استان چهارمحال و بختياري شد.

علي حقيرپرور مسئول کاروان انصارالحسين عليه السلام در گفتگو با کلار، اظهار داشت: اين کاروان براي هفدمين بار در سوم شهريور ۹۶ از جوار بارگاه ملکوتي علي بن موسي الرضا (عليه السلام) حرکت خود را آغاز کرد.

حقير پور اضافه کرد: کاروان انصار الحسين(ع) پس از عبور از استان هاي خراسان رضوي، خراسان جنوبي و اصفهان وارد استان چهار محال و بختياري شهر بروجن شد.

وي ضمن بيان اين که اين کاروان با حضور ۹۵ نفر به سمت کربلا در حرکت است، افزود: کم سن ترين عضو کاروان ۱۳ ساله و مسن ترين آن ها ۷۵ ساله است.

حقيرپور با اشاره به اين که مسير حرکت اين کاروان در ادامه از بروجن به شهرستان لردگان و خوزستان خواهد بود، افزود: از مرز شلمچه وارد خاک عراق خواهيم شد و در روز اربعين در مراسم عزاي سالار شهيدان شرکت خواهيم کرد.

مسئول کاروان انصارالحسين عليه السلام همچنين گفت: اين کاروان قرار است طي ۷۲ روز مسافت ۲۶۰۰ کيلومتري مشهد تا کربلا را پياده روي کنند.

حقير پور هدف از اين حرکت را ترويج و اشاعه فرهنگ حسيني و علوي در سطح جامعه، تجديد ميثاق با شهدا و امر به معروف و نهي از منکر و اطاعت محض از فرامين رهبري عنوان کرد.

وي اضافه کرد: تمام کساني که در اين کاروان هستند با عشق و علاقه ماه ها از خانه و زندگي خود جداشده اند و با حرکت خود مروج فرهنگ اباعبدالله الحسين و عاشورا هستند.

انتهاي پيام1022ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۵۷:۳۱

25 Jan 2020