۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۲
کد مطلب : ۴۰۴۴۶
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری:

جاده‌های چهارمحال و بختیاری برای رانندگان امن است/ مطالبات به حق و قانونی کامیون‌داران از سوی دولت پیگیری می‌شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در چهارمحال و بختیاری هیچ‌گونه مشکل امنیتی برای کامیون‌داران وجود ندارد گفت: مطالبات به حق و قانونی کامیون‌داران از سوی دولت درحال پیگیری است و دولت تلاش می‌کند مشکلات کامیون‌داران را رفع کند.
جاده‌های چهارمحال و بختیاری برای رانندگان امن است/ مطالبات به حق و قانونی کامیون‌داران از سوی دولت پیگیری می‌شود
جعفر مردانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: در چهارمحال و بختیاری هیچ‌گونه مشکل امنیتی برای کامیون‌داران وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه کامیون‌داران در بحث لاستیک و قطعات یدکی مشکل عمده دارند ادامه داد: دولت در گمرکات درحال ترخیص لاستیک برای رفع مشکل کامیون‌داران است و تلاش می‌کند تا مشکل این عزیزان را به حداقل برساند.

مردانی تاکید کرد: اگر چنانچه مشاهده شود شخص یا افرادی در جاده‌ها برای رانندگان مشکلی ایجاد کنند یا اقدام به تخریب کامیون‌ها کنند، قطعا توسط نیروهای انتظامی شناسایی، دستگیر و با آن‌ها برخورد قضایی خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مطالبات به حق و قانونی کامیون‌داران از سوی دولت درحال پیگیری است و دولت تلاش می‌کند مشکلات کامیون‌داران را رفع کند.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۱۵:۲۶

27 Dec 2019