۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۶
کد مطلب : ۲۰۴۶۶
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

هیچ گاه تحریم ها مانع حرکت روبه جلوی نظام جمهوری اسلامی نشده است

حجت الاسلام و المسلمین نکونام اعمال تحریم ها علیه ملت ایران را حربه همیشگی دشمنان دانست و گفت: هیچ گاه این تحریم ها مانع حرکت روبه جلوی نظام جمهوری اسلامی نشده است.
هیچ گاه تحریم ها مانع حرکت روبه جلوی نظام جمهوری اسلامی نشده است
به گزارش جهانبین نیوز حجت الاسلام و المسلمین محمد علی نکونام در نشست ماهانه ائمه جمعه استان، از ابراز همدردی اقشار مختلف مردم به ویژه ائمه جمعه و جماعات ، استاندار چهارمحال و بختیاری و معاونین ، مدیران کل و کارکنان دستگاه های اجرایی ، خانواده معظم شهیدان و ایثارگران، انصاف ، بازاریان ،کارخانجات ، دانشگاهیان، فرهنگیان و سایر اقشار که با حضور در مراسم تشیع ، سومین و هفتمین روز درگذشت والده مکرمه اینجاب اظهار لطف و محبت کردند تقدیر کرد.

وی با اشاره به فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ، بر لزوم زنده نگه داشتن یاد و خاطره وقایع آن دوران سرنوشت ساز و قدردانی از فجرآفرینان تاکید کرد و گفت: تمام آنچه که در دوران دهه فجر و قبل از آن در تاریخ ثبت شده است عبرت‌آموز ، چراغ راه آینده و تحکیم بخش پایه‌های نظام جمهوری اسلامی ایران است بنابراین همگان نسبت به زنده نگه داشتن یاد و خاطره آن دوران مسئول هستیم.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام تصریح کرد: اگر آحاد جامعه و به ویژه خواص وظیفه‌ای نسبت به انقلاب و اسلام بر دوش خودشان احساس می‌کنند که به طور قطع احساس می‌کنند نباید نسبت به زنده نگه داشتن یاد و خاطره حوادث عبرت آموز این انقلاب بی‌تفاوت باشند چرا که حاکمیت جمهوری اسلامی در این مقطع نعمتی بزرگ از سوی خدای متعال برای ملت ایران است.

خطیب جمعه شهرکرد یکی از راه‌های پر فروغ نگه داشتن چراغ جمهوری اسلامی ایران در دنیا را بازگو و زنده نگه داشتن یاد و خاطرات، مجاهدتها و وقایع سرنوشت ساز انقلاب دانست و گفت: باید وقایع ماندگاری همچون پیروزی انقلاب اسلامی برای نسل جوان امروز جامعه که حوادث آن را دوران را ندیده‌اند به صورت ملموس و محسوس و با زبانی شیوا ، رسا و اثرگذار تببین و بازگو شود چرا که همین تبیین گری اثرات شگرفی برای آینده انقلاب درپی خواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در استان به فتنه افکنی‌ها همیشگی دشمنان علیه انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: پیروزی انقلاب اسلامی نقطه آغازی بر فتنه افکنی دشمنان علیه انقلاب بود و پس از آن نیز نظام فتنه‌ها را یکی پس از دیگری به سلامت از سر گذرانده است که بیان این فتنه‌ها نیز در ترسیم چراغ راه آینده کشوری بسیار تاثیرگذار است.

رئیس استانی حوزه های علمیه فتنه افکنی دشمنان در آغاز حرکت انقلاب و روی کارآوردن ملی مذهبی‌ها در آن دوران را یادآور شد و گفت: متاسفانه در همان نخستین روزهای شکل گیری انقلاب فتنه‌های دشمن با روی کارآمدن دولتمردانی به ظاهر مذهبی اما در واقع دلبسته و ابزار تمام عیار و نفوذی دشمنان همچون ملی مذهبی‌ها آغاز شد و دشمنان با این روش تمام تلاش خودشان را برای جدا کردن روح ایمان و دین از انقلاب بکارگرفتند اما راه به جایی نبردند.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام با اشاره به وحشت مخالفان نظام اسلامی از روحیه سازش ناپذیری و اقتدار امام خمینی (ره) ، تصریح کرد: دشمنان روحیه تمام عیار سازش ناپذیری و چهره پر صابت امام خمینی (ره) که به هیچ عنوان حاضر به سازش با غرب و طاغوت نبود را به خوبی شناخته بودند به همین دلیل می کوشند با روی کار آوردن افرادی به ظاهر مذهبی اما در باطن دل بسته به بیگانه اجازه ندهند اهداف امام (ره)به نتیجه برسد.

نماینده ولی فقیه در استان راه ائمه جمعه را همین راه و مسیر امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری دانست و گفت: ائمه جمعه راهی به جز راه امام راحل و رهبری ندارند و حرکت در راهی غیر از این نه تنها نمک خوردن و نمکدان شکستن است بلکه فاصله گرفتن از ولایت به عنوان شاخص اصلی اسلام و در نهایت عاقبت نابخیری است.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام ثبات قدم در مسیر امام راحل و مقام معظم رهبری را از وظایف خطیر آحاد جامعه به ویژه ائمه جمعه دانست و گفت: ثبات قدم در این مسیر شیطاین را در رسیدن به هدف شومشان یعنی زاویه پیداکردن و فاصله انداختن افراد با ولایت ناکام خواهد کرد و ائمه جمعه نیز به عنوان زینت های اسلام باید ثبات قدم بیشتری در راه و مسیر امام راحل، مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) و ولایت فقیه داشته باشند و مطابق با نظرات و مواضع ولی فقیه ، حرکت کنند.

رئیس ستاد احیاء امربه معروف و نهی از منکر استان تصریح کرد: ایمان ، دین و ولایت از همه چیز برای ما مهم تر است بنابراین اجازه ندهید شیاطین و افراد سودجو با القاء طمع ورزی ، دنیا طلبی ها و امور چشم پر کن سر سوزنی از شما برای رسیدن به موقعیت های جناحی و سیاسی خودشان سوء استفاده کنند و به امور نازیبا رنگ و جلای زیبنده بدهد.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام در بخش دیگری از سخنانشان بر لزوم تقویت روحیه‌ی امید ، نشاط و خودباوری در جامعه تاکید کرد و گفت: یکی از چیزهایی که امروز نظام به شدت به آن نیازمند است امیدوارنگه داشتن مردم است بنابراین بیان عملکرد ها و اقدامات صورت گرفته در امید بخشی به مردم بسیار موثر است.

امام جمعه شهرکرد با تاکید بر اینکه نباید به بهانه امید آفرینی در جامعه امید کاذب به مردم داده شود تصریح کرد: امید کاذب شاید در یک مقطع کوتاه مایه آرامش باشد اما طولی نخواهد کشید که حقایق روشن خواهد شد و در آن زمان سرخوردگی و ضایعه این عمل به مراتب بیشتر و خطرناک تر خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام تصریح کرد: علیرغم فشارهای اقتصادی و توطئه افکنی ها و چالش های فراوان پیش روی نظام جمهوری اسلامی ایران از اول انقلاب تا کنون دولت ها خدمات و کارهای فراوانی را برای نظام به ارمغان آورده اند و ظرفیت و توانایی‌های عظیم و فراوانی در کشور ایجاد شده است که می توان به واسطه این ظرفیت ها امید صادق را در جامعه گسترش بدهیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان اعمال تحریم ها علیه ملت ایران را حربه همیشگی دشمنان دانست و خاطرنشان کرد: اعمال تحریم ها بر کشور از اول انقلاب تا کنون وجود داشته و همیشه نیز با شدت و ضعف هایی همراه بوده اما هیچ گاه این تحریم ها مانع حرکت روبه جلوی نظام جمهوری اسلامی نشده است.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام گفت: دشمنان ملت همچنان تلاش می کنند با شدت بخشیدن به تحریم ها مسئولان و مردم را به ستوه بیاورند و آنان را تسلیم خود کنند اما بر خلاف خیال شوم دشمنان نه تنها مسئولان ازپا نایستادن بلکه بر تلاش و حرکت آنها نیز افزوده شده است .

نماینده ولی فقیه در استان در جمع بندی بخش پایانی سخنانش تصریح کرد: خوشبختانه روز به روز چهره واقعی دشمن برای کسانی که گاهی خیال می کردند نزدیک شدن به دشمن برای ما فایده خواهد داشت آشکار می شود و همگان به این نتیجه مهم خواهند رسید که نزدیک شدن ما به شدن جز ضایعه و خسارت چیزی برای ما به همراه ندارد بلکه اتکا به ظرفیت های درونی راز موفقیت و سربلندی ما در برابر دشمنان است.


انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۲۵:۵۶

1 Feb 2020