۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۴
کد مطلب : ۲۵۴۱۶
امام جمعه شهر اردل;

مردم در راهپيمايي 13 آبان ثابت کردند که شعار مرگ برآمريکا از عمق وجود ملت ايران است

امام جمعه شهر اردل گفت:مردم در راهپيمايي 13 آبان ثابت کردند که شعار مرگ برآمريکا و مرگ براسرائيل از عمق وجود ملت ايران است و هرساله اين شعار طنين انداز تر خواهد بود.
مردم در راهپيمايي 13 آبان ثابت کردند که شعار مرگ برآمريکا از عمق وجود ملت ايران است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت الاسلام موسي سلمانپور امام جمعه شهر اردل در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقواي الهي با استناد به احاديث و روايات و قرآن کريم ، اهل بيت (ع) را از مصاديق بزرگ نعمت الهي برشمرد و اظهار داشت:يکي از ارزشهايي که در ايام محرم و صفر و در طول سال مردم زياد به آن اهميت مي دهند زيارت از راه دور امام حسين (ع)است که در روايتي آمده است که زيارت امام حسين(ع)معادله يکصد حج و عمره مقبوله است.

سلمانپور در خطبه دوم نماز جمعه اين هفته شهر اردل از حضور پررنگ مردم در مراسم راهپيمايي ۱۳ آبان تقدير و تشکر کرد و افزود: مردم در راهپيمايي ۱۳ آبان ثابت کردند که شعار مرگ برآمريکا و مرگ براسرائيل از عمق وجود ملت ايران است و هرساله اين شعار طنين انداز تر خواهد بود.

وي گفت:ملت ايران با شرکت فعال و با شکوه در راهپيمايي سالروز پيروزي انقلاب اسلامي يک بار ديگر به دنيا ثابت کرد که مقتدرانه و با تمام توان از دستاوردهاي انقلاب اسلامي و آرمانهاي امام راحل و شهدا حفاظت و پاسداري و از رهنمودهاي رهبري معظم انقلاب پيروي مي کنند.

اين مقام مسئول در ادامه به برخي از مطالبات شهرستان اشاره کرد و افزود:يکي از مطالبات که دغدغه اکثر روستا هاي شهرستان بود تکميل پروژه گازرساني است که در اين زمينه تلاش و همت دولت تدبير جاي تشکر و قدرداني دارد و انشاالله اين روستاهاي که تاکنون هم پروژه گازرساني آنها به هر دليلي متوقف شده تا قبل از زمستان از اين نعمت برخورداد شوند.

امام جمعه شهر اردل همچنين به بالا بردن کيفيت توليدات داخلي تاکيد کردو گفت:در صورتي که کيفيت اجناس توليد داخلي بالا برود قدرت رقابت با اجناس خارجي پيدا مي کند و استقبال مردم از خريد توليدات داخلي بيشتر مي شود.

انتهاي پيام1020ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۳۶:۱۲

29 Dec 2019