۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۷
کد مطلب : ۲۲۴۴۶
وقتي مسئولين فرهنگي خواب ماندند؛

عدم برگزاري جشن مبعث در سايه غفلت مسئولين فرهنگي لردگان

يکي از بزرگترين اعياد ما مسلمانان همين عيد مبعث است؛ برگزاري جشن هاي ائمه اطهار(ع) و به‌ويژه جشن مبعث در کنار ترويج و گسترش فرهنگ اسلام ناب، به عنوان عاملي وحدت بخش مي تواند موثر واقع شود.
عدم برگزاري جشن مبعث در سايه غفلت مسئولين فرهنگي لردگان
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سلام لردگان؛ يکي از بزرگترين اعياد ما مسلمانان همين عيد مبعث است؛ برگزاري جشن هاي ائمه اطهار(ع) و به‌ويژه جشن مبعث در کنار ترويج و گسترش فرهنگ اسلام ناب، به عنوان عاملي وحدت بخش مي تواند موثر واقع شود.

اما اين توصيفات در حالي است که با توجه به برگزاري جلسات هماهنگي در خصوص برگزاري جشن هاي ايام ماه رجب، بر خلاف ساير نقاط کشور هيچ مراسمي در شهرستان لردگان در اين خصوص برگزار نشد.

پسنديده نيست که مسئولين فرهنگي شهرستان، فرصت مبعث را براي انتقال ارزش هاي والاي اسلام و در راس آن رسول خاتم از دست بدهند.

در زماني که دشمنان اسلام در صدد ايجاد تفرقه و دوگانگي بين مسلمين هستند، برگزاري جشن هايي با مضامين وحدت بخش و تاثير گذار اهميت دو چنداني يافته است.

مسئولين مي توانستند با مديريت نيروهاي خودجوش مردمي که پرچم دار برگزاري مراسمات مذهبي در شهرستان هستند، نسبت به برگزاري جشني با شکوه و غني به لحاظ محتوا اقدام کنند.


پايان خبر1020ج /630 ل

مرجع : سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۲۳:۳۹

3 Feb 2020