۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۳
کد مطلب : ۲۸۲۰۶
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی کشور:

مهارت اشتغالزایی دانشگاهها مطلوب نیست

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی کشور کارآفرینی را یک امر مهم و اساسی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی برشمرد و گفت: با تحقق اقتصاد مقاومتی زمینه اشتغال جوانان بیش‌ازپیش در کشور فراهم خواهد شد.
مهارت اشتغالزایی دانشگاهها مطلوب نیست
به گزارش جهانبین نیوز، محمدامین سازگارنژاد معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی کشور با بیان اینکه تحقق اقتصاد مقاومتی در گرو توانمند سازی بخش خصوصی است؛ اظهار کرد: مسئولان باید توجه داشته باشند برای محقق شدن اقتصاد مقاومتی ارتقای سطح مهارت دانشجویان و جویندگان کار اهمیت بسزایی دارد.

وی تصریح کرد: مهارت فارغ التحصیلان مراکز عالی و دانشجویان برای اشتغال زایی و کار آفرینی مطلوب نیست.

سازگارنژاد یا بیان اینکه امسال در راستای توسعه فرهنگ کارآفرینی برنامه‌های مختلف مهارتی در سراسر کشور اجرا خواهد شد، افزود: کسب شغل نیازمند داشتن مهارت و دانش است و برگزاری دوره‌های مهارت‌آموزی توسط سازمان فنی و حرفه‌ای کشور در تحقق این امر مهم نقش بسزایی دارد.

وی با اشاره به برگزاری ۲ هزار و ۵۰۰ دوره آموزشی استاندارد در سال جاری افزود: برگزاری دوره‌های مهارت‌آموزی باید متناسب با نیازها و ظرفیت هر استانی صورت گیرد.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی کشور اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی را عامل رفع بیکاری دانست و خاطرنشان کرد: با تحقق اقتصاد مقاومتی زمینه اشتغال جوانان بیش‌ازپیش در کشور فراهم خواهد شد.

وی کارآفرینی را یک امر مهم و اساسی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی برشمرد و اظهار داشت: با مشارکت بخش خصوصی و افزایش مهارت و روحیه کارآفرینی اقتصاد مقاومتی در کشور محقق خواهد شد.

انتهای پیام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۴۳:۱۹

26 Dec 2019