۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۲
کد مطلب : ۱۸۸۵۶
رائفي پور در دانشگاه شهرکرد:

بعید است که اسرائیلی ها بگذارند مذاکرات به نتیجه برسد/ نمي شود هم عاشق حسين بود و هم دل در گرو يزيد داشت

بعيد مي دانم که اسرائيلي ها با نفوذي که در امريکا دارند بگذارند مذاکرات به نتيجه مطلوبي برسد، بلکه در پشت صحنه نقشه هايي داشته دارند تا از اين مذاکرات سودي ببرند.
بعید است که اسرائیلی ها بگذارند مذاکرات به نتیجه برسد/ نمي شود هم عاشق حسين بود و هم دل در گرو يزيد داشت
به گزارش جهان بین نیوز به نقل از خبرنگار منطقه آزاد، علي اکبر رائفي پور عصر دیروز در همايش عاشورا حماسه مقاومت يا مذاکره در جمع دانشجويان دانشگاه شهرکرد با بيان اينکه اسرائيلي ها از نزديک شدن امريکا به ايران مي ترسند گفت: بعيد مي دانم که اسرائيلي ها با نفوذي که در امريکا دارند بگذارند مذاکرات به نتيجه مطلوبي به نفع ايران برسد بلکه در پشت صحنه نقشه هايي دارند تا از اين مذاکرات سودي ببرند.

رائفي پور يزيد را يک نماد فاسق از طغيان بشر در مقابل تمام اخلاقيات دانست و گفت: در اين زمان هم شمرها و يزيدها بسيار زياد هستند، نمي شود هم عاشق حسين بود و هم دل در گرو يزيد داشت.

وي خطاب به مذاکره کنندگان گفت: اسرائيل چيزي نيست که بر سر آن مذاکره کرد، چون اين رژيم بچه کش است، امريکايي ها هر چيزي را در دنيا قبول مي کنند، قتل عام در ميانمار، غزه، لبنان و.. ولي ايستادگي و حرف در مقابل اسرائيل را نمي پذيرند.

رائفي پور تاکيد کرد: در مذاکرات بايد سياست مداران ما از اين فرصت استفاده کنند و از کشورهاي قدرتمند ديگر امتياز بگيرند نه اينکه سر موضوعات ديگر مشغول شوند.

وي داعش و گروه هاي تروريستي را زاده امريکا و عربستان دانست و گفت: عربستان تا به حال ۳۰ ميليارد دلار براي تشکيل گروه هاي تروريستي هزينه کرده و امريکا دوست دارد موضوعات خاورميانه را حل کند و بعد خود را قهرمان حل مساله ايران معرفي نمايد.

اين استاد دانشگاه دانشجويان را به ريشه يابي و تحليل مسائل تاريخي و کربلا دعوت کرد و تصريح کرد: اگر علت ها را بشناسيم به معلول ها نمي پردازيم، بايد بررسي کرد چرا مردم کوفه و قاتلان امام حسين عليه السلام به جايي رسيدند که آنن جنايت ها را مرتکب شوند.

رائفي پور ريشه حوادث کربلا را در بغض و کينه کوفيان در مسائل قتل عثمان در زمان حضرت علي عليه السلام بيان نمود و گفت: در ماجراي قتل عثمان که امام علي عليه السلام و بني هاشم در صدد کمک به خواباندن شورش و قائله مردم در اعتراض به عثمان بودند و حتي امام حسن عليه السلام هم زخمي شدند، معاويه پيراهن عثمان را علم کرد و شايعه کرد که علي عليه السلام عثمان را کشته است، قضيه آب بستن روي امام حسين عليه اسلام هم از روي آب بستن مردم بر روي عثمان بود که آن را هم به دروغ پاي حضرت علي عليه السلام نوشتند و اين حب و بغض ادامه داشت تا در کربلا رو شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۲۳:۳۳

3 Feb 2020