۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۶
کد مطلب : ۳۲۸۹۶
نماينده مردم بروجن در مجلس:

جذب سرمايه گذار روند توسعه چهارمحال وبختياري را تسريع مي بخشد

نماينده مردم بروجن در مجلس شوراي اسلامي گفت: جذب سرمايه گذاران داخلي و خارجي در بخش هاي مختلف چهارمحال و بختياري مي تواند در سرعت بخشي به روند توسعه اي منطقه مؤثر باشد
جذب سرمايه گذار روند توسعه چهارمحال وبختياري را تسريع مي بخشد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، خديجه ربيعي فرادنبه در نشست شوراي برنامه ريزي بخش بلداجي، گفت: به منظور تسريع در اجراي برخي پروژه هاي مهم بلداجي پيگيري هاي لازم در سطح ملي صورت مي گيرد.

خديجه ربيعي فرادنبه تاكيد كرد: البته مديريت ارشد چهارمحال و بختياري در دولت يازدهم پيگيري هاي بسياري براي به سرانجام رساندن وضعيت پروژه هاي شهرستان بروجن و بخش بلداحي انجام داده است.

وي افزود: وجود وحدت رويه، تعامل و روحيه همكاري بين نمايندگان مردم چهارمحال و بختياري در مجلس شوراي اسلامي، استاندار، مسئولان و قشرهاي مختلف باعث تسريع در روند اجرايي تكميل و بهره برداري از پروژه هاي استان شده است.

ربيعي فرادنبه تصريح كرد: استفاده از اعتبارات ملي و جذب سرمايه گذاران داخلي و خارجي به منظور سرمايه گذاري در بخش هاي مختلف چهارمحال و بختياري، شهرستان بروجن و بخش بلداجي مي تواند در سرعت بخشي به روند توسعه اي منطقه مؤثر باشد.

حماسه ۱۹ بهمن ۵۷ مردم استان در تقويم رسمي جمهوري اسلامي ايران ثبت شود

امام جمعه بلداجي هم گفت: ثبت حماسه مردم چهارمحال و بختياري و به ويژه بخش بلداجي در ۱۹ بهمن ۱۳۵۷ و بيعت تاريخي آنان با امام خميني (ره) بايد در تقويم رسمي جمهوري اسلامي ايران ثبت شود.

اداره كل اوقاف و امور خيريه استان در بازسازي بقعه امامزاده حمزه علي(ع)همکاري مناسبي ندارد

يدالله رحماني بلداجي اظهار كرد: اداره كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري چهارمحال و بختياري در روند بازسازي بقعه امامزاده حمزه علي (ع) بلداجي همكاري مطلوبي داشته اما اداره كل اوقاف و امور خيريه استان در اين خصوص همكاري مناسبي ندارد.

وي افزود: كوتاهي برخي مسئولان استاني براي راه اندازي نمايندگي دستگاه هاي اجرايي در بخش بلداجي باعث ناراحتي مردم شده است.

بازگشت شعبه دادگستري بلداجي مهمترين خواسته مردم اين شهر است

رحماني بلداجي تاكيد كرد: برگرداندن شعبه دادگستري بخش بلداجي و فعاليت دوباره آن به عنوان يكي از مهمترين خواسته هاي مردمي مطرح است.

وي يادآور شد: مردم به منظور تسريع در روند راه اندازي نمايندگي دستگاه هاي اجرايي در بخش بلداجي تاكنون همكاري مطلوب و قابل قبولي را با مسئولان داشته اند.

در اين نشست تعدادي از نمايندگان شوراهاي اسلامي شهري و روستايي بخش بلداجي نظرات، ديدگاه ها و پيشنهادات خود را به منظور تسريع در خدمات رساني مطلوب به مردم ارائه كردند.

انتهاي پيام1022ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۱۲:۱۹

21 Feb 2020