۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۳
کد مطلب : ۲۷۸۵۶
رئيس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعي فارسان تاکید کرد؛

هماهنگی نهادهای مختلف در پیشگیری و مبارزه با اعتیاد

رئيس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعي فارسان گفت: خانواده به عنوان اولين نهاد اجتماعي نقش پررنگي در پيشگيري اوليه از اعتياد برعهده دارد و کارکردهاي خانواده در پيشگيري از بسياري از ناهنجاري‌ها، ازجمله اعتياد موثر است.
هماهنگی نهادهای مختلف در پیشگیری و مبارزه با اعتیاد
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار، محسن مولوي اعتياد به موادمخدر را يکي از عوامل بسيار تأثيرگذار در روند آموزش، امنيت و اخلاق  فرد دانست و گفت: متأسفانه به دليل عدم آگاهي درست  افراد از عوارض و پيامدهاي مصرف انواع موادمخدر، ضربات سهمگيني از اين ناحيه  متوجه کارگران ما شده که همين مسئله لزوم اطلاع‌رساني در اين رابطه را دو چندان مي‌کند.
 
وي با اشاره به نقش خانواده در اين مورد افزود: خانواده به عنوان اولين نهاد اجتماعي نقش پررنگي در پيشگيري اوليه از اعتياد برعهده دارد و کارکردهاي خانواده در پيشگيري از بسياري از ناهنجاري‌ها، از جمله اعتياد موثر است و به اين دليل ارتباط مناسب بين والدين و فرزندان، ايجاد امنيت روان و جو عاطفي سالم در خانواده بسيار مهم و حائز اهميت مي‌باشد.
 
وي ضمن تشريح آسيب‌هاي رواني و روحي موادمخدر بر هماهنگي نهادهاي مختلف جامعه در مبارزه و پيشگيري از اعتياد تأکيد کرد.
 
رئيس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعي هدف از برنامه‌ريزي و برگزاري اين کارگاه آموزشي را آشنا نمودن و آگاهي دادن هرچه بيشتر کارگران با ناهنجاري‌هاي اجتماعي و به‌ويژه پديده شوم و خانمان‌سوز اعتياد به موادمخدر و تبعات ناشي از آن دانست.

انتهای پیام1026ج /590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۴۵:۱۹

31 Dec 2019