۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۷
کد مطلب : ۳۷۶۶۶
معاون هماهنگ‌کننده ناجا در شهرکرد:

نیروی انتظامی با برهم‌زنندگان نظم و امنیت جامعه به شدت برخورد می‌کند

معاون هماهنگ‌کننده ناجا مقابله با اخلال‌گران برای برقراری امنیت در جامعه را دومین اولویت نیروی انتظامی عنوان و گفت: پلیس با اخلال‌گرانی که قصد بر هم زدن نظم و امنیت جامعه را دارند به شدت برخورد می‌کند.
نیروی انتظامی با برهم‌زنندگان نظم و امنیت جامعه به شدت برخورد می‌کند
به گزارش جهانبین نیوز؛ ایوب سلیمانی معاون هماهنگ‌کننده ناجا امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نیروی انتظامی به‌عنوان یک سازمان عظیم نیازمند پایش و نظارت دائمی از رده‌های مأموریتی در راستای اهداف سازمانی است و این یکی از دلایل سفر به این استان است.

وی از ارائه ۸ هزار و ۹۰۰ نوع خدمت توسط نظام جمهوری اسلامی به مردم خبر داد و اضافه کرد: بیش از یک هزار ۶۰۰ خدمت توسط نیروی انتظامی به مردم انجام می‌شود.

سلیمانی ادامه داد: تمامی شئونات مردم به نحوی با نیروی انتظامی مرتبط است و درواقع نیروی انتظامی پرچم‌دار خدمت به مردم در نظام جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه برخی از نقاط کشور دچار مشکل هستند و بنابراین نیاز به مراقبت بیشتری دارند افزود: در همین راستا نظارت فراگیر از همه شهرها در دستور کار قرار دارد و در نظارت‌ از استان‌ها تصمیمات لازم برای بهبود شرایط گرفته و اجرا می‌شود.

معاون هماهنگ‌کننده ناجا خاطرنشان کرد: کاهش تلفات جاده‌ای اولویت‌های نیروی انتظامی بوده و این مطالبه‌ایی است که از سوی مقام معظم رهبری مطرح شده است.

سلیمانی با اشاره به اینکه با دو برابر شدن جاده‌ها و خودروها در کشور، تلفات جاده‌ای به نیم کاهش یافته یادآور شد: بیشتر جاده‌های چهارمحال و بختیاری کوهستانی بوده و از همین رو سامان‌دهی آن‌ها نیازمند همکاری بین‌بخشی میان ارگان‌ها است که خوشبختانه شاهد همکاری خوبی هستیم .

معاون هماهنگ‌کننده ناجا از عملکرد قابل قبول نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری در یکسال گذشته خبر داد و بیان داشت: این استان دارای خصوصیات منحصر به فرد است و در همه مقاطع نظام جمهوری اسلامی همراهی خوبی داشته است.

وی یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های نیروی انتظامی را حفاظت از مرزهای کشور دانست و عنوان داشت: با جانفشانی‌های خدمت‌گذاران مردم در نیروی انتظامی علی‌رغم تلاش‌های دشمن برای ایجاد ناامنی، موفق نبوده است و پلیس در مرزهای کشور در حال نزدیک شدن به نقطه مناسب بازدارندگی است.

سلیمانی مقابله با اخلال‌گران برای برقراری امنیت در جامعه را دومین اولویت نیروی انتظامی عنوان و تاکید کرد: پلیس با اخلال‌گرانی که قصد بر هم زدن امنیت جامعه را دارند به شدت برخورد می‌کند.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۰۰:۵۳

27 Dec 2019