۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳
کد مطلب : ۳۲۶۱۶
نمی‌توانم در جایگاهی باشم که به من توهین شود و فدراسیون ساکت بماند

کی‌روش: نباید با برانکو بجنگم/برخی افراد پرقدرت در پشت‌پرده می‌خواهند تیم ملی موفق نشود

سرمربی تیم ملی ایران گفت: افراد پرقدرتی پشت پرده هستند که به حساب می‌آیند، آن‌ها می‌خواهند تیم ملی را از بین ببرند و نمی‌خواهند تیم ملی به نتیجه برسد.
کی‌روش: نباید با برانکو بجنگم/برخی افراد پرقدرت در پشت‌پرده می‌خواهند تیم ملی موفق نشود
به گزارش جهانبین نیوز؛ کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بامداد شنبه استعفای خود را به دلیل آنچه عدم حمایت و پشتیبانی از تیم عنوان کرد ارائه کرد.

این اتفاق در شرایطی برای سرمربی پرتغالی سابق رئال مادرید افتاد که وی پیش از این تیم ملی ایران را راهی جام‌جهانی ۲۰۱۴ کرده بود، ایران تیم برتر گروه خود در مقدماتی راه‌یابی به جام‌جهانی ۲۰۱۸ و تیم اول آسیا است و در مکان بیست و نهم فیفا هم صعود کرده بود و در سال ۲۰۱۶ هیچ شکستی در کارنامه او دیده نمی‌شود.

او در یکی از شبکه‌های اجتماعی از استعفای خود خبر داده بود.

وی که پیش از این از سال ۲۰۱۱ چند بار از سمتش استعفا کرده است، در گفت‌و‌گویی با اسوشیتدپرس عنوان کرد که در تصمیمی که گرفته، جدی است.

کی‌روش در صحبت‌هایی عنوان کرد: فدراسیون فوتبال عنوان کرده که نمی‌تواند برای اجرای آماده‌سازی تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۸ اقتدار لازم را داشته باشد و انتظار دارید من بعد از شنیدن این حرف، چه کاری انجام بدهم؟

استارت اتفاقات از اردوی تیم ملی ایران از امارات متحده عربی و در دبی آغاز شد. برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق تیم ملی ایران و سرمربی فعلی پرسپولیس در صحبت‌هایی از حضور ۷ بازیکنش در تیم ملی انتقاد کرده و عنوان کرده بود که کی‌روش با دعوت کردن از بازیکنانش به تیم ملی باعث شده که این تیم نتواند روند آماده‌سازی خود را به خوبی طی کند و مسبب ناکامی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا کی‌روش خواهد بود.

این اظهار نظر برانکو نارضایتی کی‌روش را به همراه داشت.

کی‌روش در این باره اظهار داشت: من نمی‌توانم در جایگاهی باشم که یک نجیب‌زاده (برانکو) در ایران به من توهین کند و فدراسیون ایران هم هیچ کاری انجام ندهد.

وی ادامه داد: در ایران نه هواداران و نه نتایجی که بدست می‌آیند به حساب نمی‌آیند. برخی افراد پرقدرت پشت پرده هستند که به حساب می‌آیند، آن‌ها می‌خواهند تیم ملی را از بین ببرند و نمی‌خواهند تیم ملی نتیجه بگیرد.

کی‌روش در پایان عنوان کرد: من باید تمرکزم برای مبارزه با تیم‌هایی نظیر چین، قطر، کره‌جنوبی و ازبکستان در مقدماتی راه‌یابی به جام‌جهانی ۲۰۱۸ باشد و نباید با برانکو و دیگر تیم‌های ایران بجنگم.

منبع: فارس

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۴۰:۱۱

1 Jan 2020