۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۹
کد مطلب : ۲۴۰۱۰
امام جمعه شهر سامان/

نبرد حزب الله لبنان با اسرائيل نبرد کوچک ايران و امريکا بوده است

امام جمعه شهر سامان گفت: موضوع اساسي در راه مقابله و مقاومت رزمندگان اسلام در جنگ 33 روزه نصرت الهي، توکل و توسل بر خدا بوده است.
نبرد حزب الله لبنان با اسرائيل نبرد کوچک ايران و امريکا بوده است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سامان ما ، حجت الاسلام محسن ملک پور در خطبه هاي نماز جمعه با دعوت نمازگران به رعايت تقوا الهي ، اظهار داشت: از ويژگي هاي ولي عصر رحمت گسترده الهي است و با حضور ولي عصر عدالت در جهان گسترش مي يابد.

ملک پور با بيان اينکه با حضور حضرت مهدي(عج) رافت، عطوفت، و مهرباني بين تمام موجودات عالم گسترش مي يابد ، عنوان کرد: عدالت و رحمت در بين تمامي موجودات گسترش خواهد يافت.

وي با اشاره بر اينکه انقلاب حضرت مهدي قبل از اينکه انقلابي در بين جوامع بشري باشد ، انقلابي در افکار و دل ها است و در بين تمام موجودات است، بيان داشت:در حکومت ولي عصر سرور و شادي همه عالم را مي گيرد.

محسن ملک پور در خطبه دوم با بيان اينکه کار هاي خير را که نيت کرديم در نزديکترين زمان انجام دهيم چرا که شيطان انسان را وسوسه مي کند که در انجام امور خير را به زمان ديگر موکل کند ، بيان داشت: تقوا الهي بايد در انسان وجود داشته باشد و خودم و شما عزيزان و نمازگران را به تقوا الهي دعوت مي کنم.

ملک پور با اشاره بر اينکه ۲۳ مرداد ما روز پيروزي قهرمانانه حزب الله لبنان در جنگ ۳۳ روز با رژيم صهيونيسم و روز مقاومت اسلامي است، بيان داشت: نبرد حزب الله لبنان و رژيم صهيونيسم ، روياروي کوچک امريکا با ايران است.

وي با بيان اينکه حزب الله لبنان از محور خود ايران دور بود اما رژيم صهيونيسم به راحتي به همه امکانات دسترسي داشت، عنوان کرد: جنگ ۳۳ روزه اين موضوع را اثبات کرد که با توکل و توسل بر خدواند مي تواند بر مشکلات و دشمن پيروز شد.

امام جمعه شهر سامان با تبريک ولادت حضرت فاطمه معصومه (ص) و روز دختر ، عنوان کرد: دختران امروز زنان و مادرن فرداي جامعه هستند و نقش را از ديدگاه اسلام بايد در جامعه ترسيم کنيم.

حجت الاسلام محسن ملک پور با بيان اينکه نگاه و فرهنگ غرب نسبت به زنان و دختران يک نگاه اهانت آميز است، بيان داشت: در اسلام دختران و زنان داري عزت و کرامت هستند .

ملک پور با بيان اينکه هويت اسلامي بايد به دختران جامعه اسلامي برگردانده شود، عنوان کرد: دختران جامعه بايد به سمت و سوي و هويت اسلامي برگردند.

وي با بيان اينکه ۲۸ مرداد ما سالروز کودتاي ۲۸ مرداد است ، عنوان کرد: کودتاي ۲۸ مرداد کودتاي امريکا و انگليس بر برگردانند محمد رضا خائن است.

ملک پور با بيان اينکه با يک نگاه اجمالي به دشمني امريکا با ايران متوجه مي شوم که امريکا نه تنها بعد از انقلاب بلکه قبل از انقلاب نيز با ايران دشمني داشته است و امريکا تنها به دنبال منافع خود مي باشد و به غيز از منافع خود به چيز ديگير فکر نمي کند.

وي با اشاره بر اينکه مصدق در کودتاي ۲۸ مرداد به امريکا اعتماد کر و هر زماني که مسئولين ايران به امريکا اعتماد کردند ايرانيان ضربه خوردند.

ملک پور با بيان اينکه در مذاکرات هسته اي چه توافق شود چه نشود امريکا دشمن ملت ما است ،ياد آور شد: با توجه بر اينکه برجام هسته اي در دو کشور ايران و امريکا به صورت قانوني مورد بررسي قرار گرفته اما دولت امريکا اظهارات ضد و نقيض دارد .

وي با بيان اينکه با اظهارت ضد و نقيض امريکا نبايد چند دستگي و تفرقه در کشور وجود داشته باشد ، مراحل قانوني طي شود و نقاط قوت ديده شود و ان چيز هاي که ضرر ملت ايران است نبايد از مردم پنهان بماند ، تصريح کرد: امريکا حضر استکبار و دشمن ملت ايران است.


انتهاي پيام1020ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۱۳:۳۸

30 Dec 2019